جمعه 10 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمد خاتمی: برنامه‌های علمی ماهواره هم سکسی است، زن‌ها حق ندارند کشتی ببينند، آفتاب

آفتاب: حجت‌الاسلام والمسليمن سيد احمد خاتمی با بيان اين‌که حتی برنامه‌های ورزشی و علمی ماهواره هم با جاذبه سکس است تأکيد کرد: زن‌ها حق ندارند به تماشای مسابقات شنا و کشتی که از سيمای ملی پخش می‌شود بنشينند.

به گزارش آفتاب، متن کامل اين بخش از سخنان حجت‌الاسلام خاتمی که اخيراً از يکی از برنامه‌های مذهبی شبکه اول سيما پخش شده، به شرح زير است:

«نگاه آلوده بذر شهوت را در قلب می‌نشاند و همين عامل فتنه است. اين آنتن ماهواره‌ای با دين و اخلاق بچه‌هايتان ميانه ندارد. چشم باز می‌کنيد می‌بينيد بچه بی‌دين توی خانه تربيت شد دختر و پسر بی‌دين تربيت شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فيلمهای ماهواره‌ای برنامه‌های علمی‌شان هم با جاذبه سکس است، برنامه‌های ورزشی‌شان هم با جاذبه سکس است اصلاً آن‌ها رسالت خراب کردن بينندگان را دارند نه تنها ايرانی و يا کشورهای عربی، رسالت تخريب را دارند.

بنابراين اين آنتن‌های ماهواره‌ای و برنامه‌های ماهواره‌ای بدانيد جز تخريب دين، تخريب اخلاق بچه‌های‌تان هيچ‌چيز ديگری ندارد.

گاهی وقت‌ها می‌گويند ما می‌خواهيم برنامه‌های ورزشی‌شان را ببينيم برنامه‌های علمی‌شان را ببينيم، اين‌ها بهانه است بحمدالله تلويزيون ما پيشرفته‌ترين پيشرفت‌های علمی فيلم‌های علمی فيلم‌های ورزشی را تدارک می‌بيند برای جوان‌ها.

يک نگاه به يک فيلم آلوده سبب می‌شود که ديگر از مسجد فاصله بگيرد از حسينيه فاصله بگيرد.
اينجا می‌خواهم تأکيد کنم بر زنان هم حرام است که نگاه آلوده به نامحرم داشته باشند. زن‌ها حق ندارند که فيلم کشتی که در تلويزيون گذاشته می‌شود ببينند اين تصريح فتوای مراجع است. حق ندارند فيلم شنا که در تلويزيون گذاشته می‌شود در تلويزيون، شناگران مرد شنا می‌کنند، زن‌ها ببينند اين حرام است. تصريح کرده‌اند مراجع عاليقدر تقليد.

نفرماييد خب چرا تلويزيون می‌گذارد! تلويزيون فيلم‌های ورزشی را می‌گذارد و قرار هم نيست که هر برنامه‌ای را هر کسی ببيند. البته همين جا تأکيد می‌کنم که تلويزيون بايد موازين شرعی را در برنامه‌هايش رعايت کند. ما هيچ‌گاه توجيه‌گر نيستيم. اما سخن اين است تکليف اين خانمی که پای تلويزيون نشسته اين است که وقتی فيلم کشتی جوانان و غير جوانان را می‌گذارند نگاه نکند».


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016