پنجشنبه 23 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده ناجا: طرح برخورد با بدحجابی و ماهواره مستمر خواهد بود، ايرنا


بجنورد - فرمانده نيروی انتظامی جمهوی اسلامی گفت: طرح جمع آوری ماهواره و برخورد با بدحجابی در سطح کشور به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

به گزارش ايرنا سردار 'اسماعيل احمدی مقدم' پيش از ظهر روز پنجشنبه در حاشيه آيين معارفه فرمانده جديد نيروی انتظامی خراسان شمالی در بجنورد به خبرنگاران اظهار داشت: قانون ممنوعيت استفاده از ماهواره در سال ۷۴ به تصويب مجلس رسيده و روند برخورد با تجهيزات ماهواره از قبل نيز وجود داشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اضافه کرد: اولويت ناجا در جمع آوری ماهواره مربوط به کسانی است که تجهيزات آنها به صورت علنی باشد و در اين بخش در قالب جرايم مشهود نيروی انتظامی اين تجهيزات را جمع آوری می کند.
سردار احمدی مقدم افزود: علاوه بر آن نيروی انتظامی به خانواده ها توصيه می کند به علت معضلات و مشکلات خانوادگی که استفاده از تجهيزات ماهواره در جامعه ايجاد می کند از اين تجهيزات استفاده نکنند.
وی اضافه کرد: هموطنان ما به قانون ممنوعيت استفاده از تجهيزات ماهواره ای تمکين و اين نيرو را در اجرای طرح جمع آوری ماهواره کمک کنند.
فرماندهی ناجا گفت: در قالب جرايم مشهود، علاوه بر جمع آوری ماهواره از منازل مردم با فروشندگان و نصابان اين تجهيزات نيز برخورد می شود و واحدهای صنفی که اقدام به فروش تجهيزات ماهواره بکنند مجازات و واحد صنفی آنها بسته می شود.
سردار احمدی مقدم با مثبت ارزيابی کردن اجرای طرح جمع آوری ماهواره ها در سطح کشور گفت: ميزان بهره گيری تجهيزات ماهواره در سطح کشور با اجرای اين طرح کاهش ۱۵ درصدی داشته است.
وی افزود: با همکاری که دستگاه قضايی با طرح جمع آوری ماهواره دارد، نيروی انتظامی نيز با قوت اين طرح را به صورت مستمر ادامه خواهد داد.
به گفته وی کشفيات ماهواره در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به بهار پارسال دو برابر افزايش داشته است.
فرماندهی انتظامی در مورد طرح برخورد با بدحجابی نير اظهار داشت: طرح عفاف و حجاب و برخورد با بدحجابی در سطح کشور در حال اجرا است و موفقيت خوبی نيز داشته است.
سردار احمدی مقدم افزود: مردم از اجرای اين طرح توسط نيروی انتظامی رضايتمندی خوبی نشان داده اند که اين موجب اميدواری شده و عزم ما را برای تداوم آن مصمم تر کرده است.
وی اضافه کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان پيش بينی می شود وضعيت عفاف و حجاب نيز در جامعه ارتقا يابد و ما اميدواريم بگونه ای شود که نيازی به دخالت نيروی انتظامی در اين بخش نباشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016