چهارشنبه 15 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"ائتلاف اصلاح طلبان معتدل با جريان وابسته به هاشمی رفسنجانی"، ايلنا

- نتايج انتخابات مجلس تاثير عميقی در انتخابات رياست جمهوری آينده خواهد گذاشت
- انتخابات اين دوره بدون حضور جريان افراطی اصلاحات برگزار می شود
- برخی با دامن زدن به اختلافات زمينه شکست اصولگرايان را در انتخابات فراهم می کنند

معاون امور بين الملل حزب موتلفه اسلامی ترکيب مجلس نهم را دارای فراکسيون اکثريت اصولگرايانی ضعيف تر از مجلس هشتم دانست و گفت: فراکسيون اقليت مخالف اصولگرايان احتمالاً در مجلس نهم تقويت می شود.
به گزارش ايلنا، حميدرضا ترقی معاون امور بين الملل حزب موتلفه اسلامی در اردوی جامعه اسلامی دانشجويان استان زنجان سال ۹۰ را سالی سرنوشت ساز در تاريخ سياسی ايران خواند و گفت: نتايج انتخابات مجلس تأثير عميقی بر ساحت سياست و معادلات سياسی داخلی بويژه در انتخابات رياست جمهوری آينده خواهد گذاشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ترقی با اظهار اميدواری از اينکه همه تلاش خواهند کرد تا انتخابات به هم افزايی گروهها برای نمايش حماسه ديگری از مشارکت حداکثری مردم بيانجامد، افزود ادبيات انتخاباتی جريانهای سياسی کشور بايد از بلوغ بيشتری برخوردار شده و نشان دهند که پس از سی دوره برگزاری انتخابات، می توان رقابت سالمی را در عرصه سياسی کشور رقم زد.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به تخلفات جريان افراطی اصلاح طلب و تقابل آنها با نظام گفت: انتخابات اين دوره بدون حضور جريان افراطی اصلاحات برگزار خواهد شد و اصلاح طلبان معتدل و معتقد به اصول و آرمانهای انقلاب يک ضلع رقابت انتخابات خواهند بود که احتمالاً در يک ائتلاف جدی با جريان وابسته به آقای هاشمی رفسنجانی عمل می کنند.
معاون امور بين الملل حزب مؤتلفه، جريان انحرافی را مثل دو جريان کارگزاران و اصلاحات در دولتهای قبل بعنوان جريانهايی که برای ماندن در قدرت از رانت قدرت و ثروت استفاده کرده اند تحليل کرد و گفت: ريشه اين سه جريان، سوءاستفاده از قدرت و ثروت برای اهداف سياسی است و اين جريانها با ايجاد احزاب دولتی و يا جريانهای وابسته به دولتها به روند سالم رقابت های سياسی در کشور آسيب زده اند.
ترقی با اشاره به بعضی حرفها و سخنان تفرقه افکنانه در بين اصولگرايان گفت: کسانی که اختلاف سليقه ها را دامن می زنند و بزرگ نمايی می کنند، دلسوز اصولگرايان نيستند بلکه زمينه شکست آنها را در انتخابات فراهم می کنند.
نماينده دوره پنجم مجلس شورای اسلامی، ترکيب مجلس نهم را دارای فراکسيون اکثريت اصولگرايان ولی ضعيف تر از کميت فعلی در مجلس هشتم دانست و گفت: فراکسيون اقليت مخالف اصولگرايان احتمالاً در مجلس نهم تقويت می شوند.
اين عضو ارشد مرکز سياسی حزب مؤتلفه اسلامی سپس به سئوالات دانشجويان درخصوص جايگاه مجلس در نظام سياسی کشور و برنامه های جريان انحرافی و ادغام وزارتخانه ها و تأثير انتخابات مجلس در انتخابات رياست جمهوری و اقدامات حزب مؤتلفه اسلامی در جهت ايجاد وحدت بين اصولگرايان پاسخ داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016