سه شنبه 11 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجيد انصاری: اصلاح‌طلبان هيچ برنامه‌ای برای ورود به انتخابات ندارند، شرکت نمی‌کنم، مهر

عضو شورای مرکزی مجمع روحانيون مبارز از فهرست ۲۰ نفره اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس نهم که در برخی رسانه ها منتشر شده است اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: اصلاح طلبان تا به امروز هيچ برنامه مشخصی را برای ورود به انتخابات تدوين نکرده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مجيد انصاری در گفتگو با خبرنگار مهر،با اشاره به انتشار فهرست ۲۰ نفره اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نهم گفت: انتشار اين فهرست گمانه زنی رسانه ای است ضمن آنکه بنده اين فهرست را نديده ام و در جريان نيستم.

وی در ادامه درباره اينکه آيا برنامه ای برای انتخابات مجلس نهم داريد يا نه؟ اظهار داشت: فعلا تصميمی برای شرکت در انتخابات ندارم.

عضو شورای مرکزی مجمع روحانيون مبارز همچنين در پاسخ به سوالی مبنی براينکه آيا با شخص شما برای حضور در انتخابات صحبت شده است گفت: بنده موضع خود را اعلام کردم، فعلا تصميمی برای شرکت در انتخابات ندارم.

اين فعال سياسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان تا به امروز هيچ برنامه مشخصی را برای ورود به انتخابات تدوين نکرده اند.

گفتنی است، اخيرا برخی از رسانه ها فهرست ۲۰ نفره اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نهم را منتشر کرده بودند که نام مجيد انصاری نماينده سابق مجلس و عضو شورای مرکزی مجمع روحانيون مبارز نيز دراين فهرست ديده می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016