پنجشنبه 16 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حدادعادل: اگر غفلت شود، مجلس ششم دوباره تکرار می‌شود، فارس

خبرگزاری فارس: عضو کميته سه‌نفره وحدت اصولگرايان با بيان اينکه ديديم مجلس ششم می‌خواست چه بر سر انقلاب بياورد، خطاب به اعضای جامعه پزشکی گفت که مراقب باشيد که اگر غفلت شود ممکن است اوضاع تکرار و حتی بدتر شود.

به گزارش گروه مجلس خبرگزاری فارس، غلامعی حداد عادل رئيس کميسيون فرهنگی مجلس در پنجمين نشست سراسری شوراهای بسيج جامعه پزشکی با بيان اينکه امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی را پيش رو داريم، گفت: مجلس قوه مهمی در کشور است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه ديديم و ديدند که مجلس ششم می‌خواست چه بر سر انقلاب بياورد و شاهد بوديد که عاقبت کارگردان های مجلس ششم چه شد، افزود: مراقب باشيد که اگر غفلت شود ممکن است اوضاع تکرار و حتی بدتر شود.

رئيس کميسيون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکيد بر اينکه بايد از آدمی که يک ميليارد خرج می‌کند تا از شهری کوچک وارد مجلس شود پرسيد که دنبال چيست، خاطر نشان کرد: اگر آدم خالص و لايقی را در شهرهای خود می‌شناسيد که شايستگی‌ نمايندگی را داشت بايد به او کمک کنيد تا به مجلس راه يابد.

عضو کميته سه‌نفره وحدت اصولگرايان خطاب به اعضای شوراهای بسيج جامعه پزشکی گفت: نيروهای مخلص را برای مجلس انتخاب کنيد، کسانی که برای قدرت، مقام و نفوذ دنبال نمايندگی مجلس نيستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016