چهارشنبه 22 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اخراج استاد دانشگاه علامه پس از فرمان احمدی‌نژاد، آينده

به فاصله کمی از نامه آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد به وزير علوم که در آن خواسته شده بود از اخراج اساتيد خودداری شود، دکتر “سعيد مشيری” از اساتيد بنام دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه که در دوره دکتری اين داشنگاه دروس “اقتصاد کلان” و “اقتصاد‌سنجی” تدريس می‌کرد، با حکم شريعتی رئيس اين دانشگاه، اخراج شد.

به گزارش آينده دکتر مشيری که درای رتبه دانشياری می‌باشد از اساتيد بنام بين‌المللی اقتصاد است که به طور همزمان به عنوان استاد مدعو در دانشگاه‌های معتبر کانادا نيز تدريس می‌کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اخراج وی در حالی صورت می‌گيرد که ماه قبل، پس از انتشار فهرستی از اساتيد که در آن ادعا شده بود، دانشگاه علامه قصد اخراج ايشان را داشت و نام مشيری نيز در آن به چشم می‌خورد، شريعتی به شدت اين موضوع را تکذيب کرده بود.

با اين حال اين استاد برجسته دانشگاه در حال حاضر پس از ۲۶ سال سابقه همکاری مداوم با دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه به بهانه «قطع همکاری» اخراج شده است.

اين ادعا در حاليست که مشيری تا زمانی که در برنامه کلاس‌های وی اخلالی از سوی دانشگاه ايجاد نشده بود، مدام در محل کار خود حاضر می‌شد. هنوز هيچ اظهار نظر رسمی در اين خصوص منتشر نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016