پنجشنبه 23 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چهلم سحابی ها در منزل مهندس سحابی، جرس

مراسم چهلم مهندس عزت الله سحابی و هاله سحابی، روز پنج‌شنبه برگزار می شود.

به گزارش جرس، درپی ممانعت نهادهای امنيتی از برگزاری آيين چهلم سحابی ها در مکان عمومی، اين مراسم در منزل مرحوم سحابی در لواسان برگزار خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نهادهای حکومتی اجازه برگزاری مراسم چهلم را در مکان عمومی (مسجد، حسينيه، و سالن های سخنرانی) نداده اند؛ به اين ترتيب، مراسم يادبود مهندس سحابی و هاله سحابی ساعت ۱۹ (۷ عصر) روز پنج شنبه ۲۳ تيرماه ۱۳۹۰ در منزل مهندس سحابی واقع در لواسان (بلوار امام خمينی، بعد از ميدان امام خمينی، خيايان پيام، خيابان صحرای ناران، کوچه گلستان، پلاک ۱۰) برگزار خواهد شد.

قابل اشاره است که نهادهای امنيتی و حکومتی از برگزاری مراسم ختم و هفت مهندس سحابی و دختر ايشان نيز جلوگيری کرده بودند. ضمن اينکه آيين تشييع و تدفين زنده ياد سحابی در فضايی امنيتی و با دخالت توهين آميز و آکنده از تهديد گروه های فشار و نيروهای امنيتی برگزار شد. و درنهايت در مراسم مزبور، مرحومه هاله سحابی به شکلی غيرمترقبه و دردناک به شهادت رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016