شنبه 25 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علم‌الهدی: انتخابات آينده مصيبت ‌بارترين انتخابات تاريخ انقلاب است، فارس

امام جمعه مشهد گفت: تحجر،بی بند و باری و قدرت طلبی مثلث خطرناکی برای انقلاب است. وی با تاکيد بر اينکه اين فضا بايد هر چه سريعتر شکسته شود، هشدار داد: در صورت ادامه پيدا کردن اين روند، لبه اين ضربات مهلک جان مقام معظم رهبری را نيز می‌گيرد.


فارس: آيت‌الله سيد احمد علم الهدی شامگاه جمعه در همايش مکتب امام (ره) و اصولگرايی راستين در جمع تعدادی از اصولگرايان استان‌های خراسان در مرکز همايش‌های صدا و سيما خراسان رضوی اظهار داشت: نبايد اجازه فعاليت به اين جريان‌ها را داد.

امام جمعه مشهد افزود: هدف اصلی هر کدام از اين جريان‌ها سرکوب حزب الهی ولايت‌مدار متدين است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عضو مجلس خبرگان رهبری با بيان اينکه هم اکنون در مراکز دولتی هرکس که دوستدار ولايت فقيه باشد در پايين درجه خدمتی قرار دارد، ابراز تاسف کرد: در اين اماکن اگر کسی حرفی در تاييد ولايت فقيه بزند، از کار بی کار می‌شود.

وی با تاکيد بر اينکه اين فضا بايد هر چه سريعتر شکسته شود، هشدار داد: در صورت ادامه پيدا کردن اين روند، لبه اين ضربات مهلک جان مقام معظم رهبری را نيز می‌گيرد.

علم‌الهدی با بيان اينکه هيچ گونه اشتباهی از سوی بزرگان کشور در ارتباط با حمايت از دولت در انتخابات گذشته وجود ندارد، گفت: هم اکنون ما به عدالت اجتماعی مورد نظرمان برای اقشار مختلف مردم رسيده‌ايم.

وی به تبليغات زمان انتخابات رياست جمهوری سال ۸۸ در مشهد اشاره کرد و تصريح کرد: در بغل برخی از حاميان برخی از کانديداها سگ بود و در ستاد انتخاباتی کانديدای ديگر زيارت عاشورا قرائت می‌شد.

امام جمعه مشهد اعلام کرد: در همين راستا تکليف آن زمان برای تمام متدينان و دوستداران انقلاب مشخص بود.

علم‌الهدی انتخابات پيش رو کشور را مصيبت‌بار ترين انتخابات طول تاريخ انقلاب پيش‌بينی کرد و يادآور شد: در اين انتخابات تمام جريان‌ها حتی اصلاح طلبان با لباس و آرم اصولگرايی وارد عرصه سياسی می‌شوند.

وی هوشياری در اين زمينه را بسيار مهم ارزيابی کرد و گفت: در حال حاضر سه مسئله تحجر، توسعه بی هنگام مفاسد اجتماعی و بی‌بند و باری و همچنين قدرت‌يابی و فرصت‌طلبی انقلاب را در يک وضعيت مثلثی قرار داده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اين مثلث را بسيار خطرناک دانست و عنوان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون قدرت طلبان هميشه با ولايت فقيه زاويه داشته‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016