سه شنبه 28 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بادامچيان: وظيفه داريم ارتباط با هاشمی را در خيمه انقلاب و پشت سر رهبری حفظ کنيم، ايسنا

قائم مقام دبير کل حزب موتلفه اسلامی، گفت: انجام وظيفه ولايی هزينه دارد و نبايد برای انجام وظيفه ولايی هزينه را سنجيد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران ( ايسنا)، اسدالله بادامچيان در اجلاس دبيران استان‌های حزب موتلفه اسلامی در شيراز، اظهارداشت: ما وظيفه داريم که بر اساس آهنگ ولايت ارتباط با آقای هاشمی را در خيمه انقلاب و پشت سر رهبری حفظ کنيم، آقای هاشمی اخيرا باز هم اعلام کرده اند که مطيع مقام معظم رهبری هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قائم مقام دبير کل حزب موتلفه اسلامی تصريح کرد: عده ای از موتلفه اسلامی عصبانی هستند، زيرا ما در مجلس بالای ۱۰۰ نفر عضو فراکسون موتلفه اسلامی داريم و اين فراکسيون مواضع معتدلی دارد. عده‌ای هر جا فرصتی پيدا کنند، عصبانيت خود از حزب موتلفه اسلامی اعلام می کنند.

بادامچيان همچنين اظهارداشت: خط برخی اين است که موتلفه اسلامی در هيچ جايی مطرح نشود.

وی در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به وحدت گروه انحرافی و اصلاح طلبان بيان داشت: استکبار جهانی نسبت به گذشته فعال تر شده است، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دشمنان دو برنامه ۱۰ ساله برای نظام طراحی کرده بودند که با شکست مواجه شدند و در حال حاضر طراحی برنامه جديد خود را انجام می دهند.

نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصريح کرد: استکبار جهانی با همه قوا مشغول کار و هماهنگی است و می بينيم که حتی ميان رسانه های ضد انقلاب هماهنگی به وجود آورده است.فتنه گران و گروهی که می خواهند با چهره های سفيد به ميدان انتخابات بيايند، مورد حمايت جريان استکبار قرار دارند.

بادامچيان گفت: اصلاح طلبان نيز دوباره فعال شده و می خواهند وارد مجلس شوند و جان جديد گرفته اند و در اين راه با گروه انحرافی همراه می شوند.استکبار جهانی می خواهد مجلس آينده مجلس فشلی باشد .

قائم مقام دبير کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سياست اصولگرايان در انتخابات آينده اظهار داشت: اصولگرايان به دنبال وحدت زير سايه روحانيت هستند تا با ليست واحد در انتخابات آينده حضور پيدا کنند، ما در خط روحانيت و جامعتين جبهه خود را مشخص کرده ايم. خط دشمن را بايد شناخت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016