جمعه 7 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده نیروی انتظامی : همه گروهکها متلاشی می شوند، مهر

خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی انتظامی گفت: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت تمام برای دفاع از هویت و فرهنگ اسلامی خود تردیدی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم صبح پنجشنبه در صبحگاه نیروهای انتظامی استان در ارومیه اظهارداشت: استکبار غرب به سرکردگی آمریکا از اول پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگ اسلامی و ایرانی را مورد انواع هجمه های نظامی خود قرار داده ولی امروز تهاجمات سازمان یافته از جمله مشروبات الکلی، مواد مخدر، فساد اخلاقی، اقدامات تروریستی را دردست طراحی و اقدام دارد.

وی با تاکید بر اینکه در برابر تمامی هجمه های دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از هویت خود تردیدی ندارد عنوان کرد: ماهیت و جوهر وجودی انقلاب اسلامی مقاومت و ایستادگی و تبعیت از ولایت فقیه است.

سرداراحمدی مقدم ادامه داد: تاکنون هیچ یک از این تهاجمات در برابر اراده و ایستادگی مردم ایران تاثیرگذار نبوده و مردم به خوبی در تمامی برهه های حساس با وجود پرداخت خسارات و آسیب های زیاد ناشی از شرارت ها در منطقه از عهده توطئه های دشمنان برآمده اند.

در ادامه با اشاره به همکاری برخی افراد با اهداف کشورهای غرب در داخل کشور بیان داشت: متاسفانه در این مدت نیز افرادی آگاهانه و غیر آگاهانه در داخل کشور با اهداف دشمنان همراه شده و موجب بروز مشکلاتی نیز شده اند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه این افراد در مواقع برخورد قاطع نیروهای نظامی و انتظامی با اشرار و برخود قوه قضائیه با جرایم اقدام به سیاه نمایی و بزرگنمایی کرده اند گفت: این افراد اصلا توجهی به افراد مورد مجازات و یا نوع مجازات ندارند بلکه هر کجا نیروهای نظامی و انتظامی و یا قوه قضائیه با جرایم برخورد قاطع کرده اند با سر و صدای زیاد و ایجاد جنجال در کشور دم از حقوق بشرمی زند.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که افراد مذکور با سیاه نمایی و جوسازی سعی در تخریب چهره های انتظامی، نظامی و قوه قضائیه دارند که تمامی این اقدامات ریشه در کانون های فتنه دشمنان غربی دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


امنیت مهمترین سرمایه برای توسعه جوامع بشری است

سرداراحمدی مقدم امنیت را مهمترین سرمایه برای توسعه جوامع بشری دانست و اظهارداشت: نیروی انتظامی با تمام توان و امکانات خود در جهت ارتقای سطح امنیت کشور تلاش می کند و این سیاه نمایی کوچکترین تاثیری در اراده نیروهای انتظامی ندارد.

این مسئول در ادامه با اشاره به اقدامات ارزنده فرماندهی انتظامی استان در ارتقای امنیت در این استان مرزی گفت: مردم و مسئولان آذربایجان غربی در سخت ترین شرایط و آزمون بالاترین رتبه ها را کسب کرده است و امسال نیز این استان در زمینه کاهش انواع جرایم و کاهش تلفات رانندگی جزو استانهای برتر کشور به شمار می رود.

گروهک های تروریستی کف روی آب هستند

وی در بخش دیگری از سخنان خود بااشاره به افزایش تحرکات گروهک های تروریستی در مرزهای شمال غرب کشور گفت: تجربه موفق مقابله با تهدیدات استکبار غرب به سرکردگی آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان داده است که این گروهک های تروریستی با تمامی شرارت ها و اقدامات خود توانسته تاکنون کاری از پیش جلو ببرد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه دشمن با هدفمند کردن تروریست ها در این استان مرزی تلاش در جهت ناامن جلوه دادن کشور است افزود: در سالهای گذشته گروه های تروریستی دموکرات و کوموله در این منطقه تحرک داشتند که امروز شاهد از بین رفتن این گروه ها هستیم و این نشان می دهد گروهکهای تروریستی مانند کف روی آب هستند و بزودی متلاشی می شوند.

وی با اشاره به تلاش های نیروهای سپاه در منطقه با هدف متلاشی کردن فعالیت های این گروهک ها بیان داشت: نیروهای انتظامی در راستای این هدف و ارتقای شاخص های امنیت با تمام توان با نیروهای سپاه همکاری خواهند داشت.

وی در پایان تمامی نیروهای انتظامی فعال در استان را به خود سازی و افزایش تقوا توصیه کرد و بیان داشت: شب زنده داری برای ارتقای امنیت در کشور عبادت بزرگ محسوب می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016