یکشنبه 2 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استاندار تهران: ترور رضايی نژاد، پروژه آمريکايی - اسرائيلی بود، مهر

استاندار تهران درباره آخرين پيگيری ها برای شناسايی عوامل ترور شهيد داريوش رضايی نژاد گفت: آثار و نشانه های موجود جمع آوری شده و کارشناسان مسائل امنيتی اين اميد را ايجاد می کنند تا بتوان به جزئيات کامل اين اقدام جنايتکارانه دست يافت.


مرتضی تمدن استاندار تهران که برای حضور در مراسم تشييع پيکر شهيد رضايی نژاد در دانشگاه خواجه نصير الدين طوسی حضور يافته است در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اينکه بررسی ها برای شناسايی عوامل ترور شهيد داريوش رضايی نژاد ادامه دارد، در پاسخ به اينکه نوع گلوله ای که شهيد رضايی نژاد با آن ترور شده چه بوده است، گفت: تمام جزئيات را کارشناسان در موقع مقتضی اطلاع رسانی خواهند کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


استاندار تهران در تحليل ترور دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه خواجه نصير گفت: شک نکنيد اين پروژه آمريکايی - اسرائيلی در برخورد با نخبگان و افراد انديشمند ما هدفش اين است که ملت ايران و مسيری که در پيش گرفته ايم را دلسرد و مايوس و خسته کنند. اما تمام اين اقدامات تا اين لحظه نتيجه عکس داشته است.

تمدن خاطرنشان کرد: ترديدی نيست که در مقابل اين فتنه گری ها و جناياتی که دشمن مرتکب می شود ما دست و پا بسته نيستيم. ملت ايران حق مقابله به مثل را برای خود محفوظ نگاه می دارد و يک گام از اهدافی که در بحث فناوری صلح آميز دارد کوتاه نخواهد آمد.

وی افزود: اين اوج زبونی و اوج ناتوانی دشمن است که تلاش می کند برای اهداف خود، ترور فيزيکی انجام دهد شايد اين راحت ترين کاری است که اينها می توانند انجام دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016