چهارشنبه 5 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عمليات سپاه عليه پژاک تا استقرار دولت عراق در مرز استمرار دارد، فارس

ـ تاکنون ۵۰ تروريست پژاک به هلاکت رسيدند

خبرگزاری فارس: يک مقام ارشد نظامی در قرارگاه حمزه سيدالشهدا گفت: عمليات تهاجمی و انهدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عليه ضد انقلابی‌های آمريکايی پژاک در نوار مرزی شمال عراق و ايران تا زمانی که دولت مرکزی عراق و اقليم کردستان در مرز مشترک مستقر نشوند، ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، يک مقام ارشد نظامی با اشاره به استمرار فعاليت‌های تروريستی گروهک در حال انحلال پژاک، گفت: عمليات تهاجمی و انهدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عليه ضد انقلابی‌های آمريکايی پژاک در نوار مرزی شمال عراق و ايران تا زمانی که دولت مرکزی عراق و اقليم کردستان در مرز مشترک مستقر نشوند، ادامه خواهد داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی پيرامون عمليات انهدام گروهک تروريستی پژاک تصريح کرد: دولت عراق بايد با استقرار نيروهای انتظامی و نظامی دولت مرکزی يا اقليم کردستان در مرز مشترک کردستان عراق و ايران مسئوليت حفاظت از مرزهای مشترک را بپذيرد. در حاليکه اکنون سال‌هاست سرزمينی به طول ۱۵۰ کيلومتر و عرض ۲۰ کيلومتر در داخل خاک عراق از شمال عراق (حدفاصل دالامپرداغ تا مقابل قلعه ديزه) توسط اقليم کردی و بدون اجازه و اطلاع دولت مرکزی عراق در اختيار ضد انقلابيون آمريکايی پژاک قرار گرفته است و مردم عراق نيز تحت فشار اين گروهک تروريستی از حق اسکان و بهره‌برداری از زمين و منابع خود در نزديکی نوار مرزی محروم هستند.

اين منبع آگاه در قرارگاه حمزه سيدالشهدا همچنين افزود: از طرف ديگر حضور و گسترش اين گروهک تروريستی و ضد انقلاب آمريکايی، باعث تخريب روابط اقتصادی و مبادلات تجاری بين مردم عراق با مردم ايران شده است در حاليکه دو ملت و دولت‌های ايران و عراق و حتی مسئولين کرد عراقی خواهان توسعه و تعميق روابط همه جانبه بين دو کشور در همه سطوح هستند.

اين مقام نظامی نيروهای مسلح در پايان تاکيد کرد: طی عمليات‌های هفته‌های اخير سپاه پاسداران بيش از ۵۰ نفر از عناصر ضد انقلاب کشته و تعداد ۱۰۰ نفر از آنها زخمی و عده‌ای نيز به اسارت درآمده و در اختيار نيروهای امنيتی ما هستند و کشته‌های گروهک در شمال قلعه ديزه و اطراف آسوس توسط سران گروهک ضد انقلاب دفن شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016