پنجشنبه 13 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ماهيانه ۳۰۰ نفر به زندانيان استان فارس اضافه می‌شود، مهر

مدير کل زندان‌های استان فارس گفت: ماهيانه ۳۰۰ نفر به زندانيان استان اضافه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر ناصر جعفر قلی ظهر پنج‌شنبه در نشست خبری افزود: ظرفيت زندان عادل آباد شيراز حدود يک هزار و ۴۰۰ نفر است ولی در حال حاضر چهار هزار نفر زندانی در اين زندان موجود است.

مدير کل زندان‌های استان فارس با بيان اينکه بيشترين جرائم استان به درگيری و مواد مخدر مربوط می‌شود، تاکيد کرد: درگيری، مواد مخدر و سرقت بيشترين آمار زندانی را به خود اختصاص داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جعفر‌قلی در ادامه سخنان خود با بيان اينکه علارقم وجود زندانيان فراوان، زندان‌های استان در بحث خدمات رسانی فرهنگی رتبه قابل قبولی دارند، گفت: آرامش در زندان‌های استان فارس قابل لمس است به خصوص در زندان عادل‌آباد شيراز که هر چهار هزار نفر زندانی دارای کلاس قرآن به صورت پيشرفته هستند.

وی يادآور شد: با وجود تمامی تلاش‌های صورت گرفته در سال جاری اعتبارات زندان‌های استان فارس نسبت به سال گذشته يک ميليارد تومان کاهش داشته در حاليکه پنج هزار نفر به زندانيان استان اضافه شده که مسئولان بايد در اين راستا توجه بيشتری داشته باشند.

آزادی ۹۲۶ زندانی غير‌عمد طی يک سال

مدير کل زندان‌های استان فارس در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به برپايی جشن گلريزان در ماه رمضان نيز گفت: ستاد ديه استان فارس يکی از موفق‌ترين ستادهای ديه در کشور است که از ماه رمضان سال گذشته تا کنون توانسته با رقمی معادل ۹۹ ميليارد و ۵۰۹ ميليون ريال ۹۲۶ زندانی جرايم غيرعمد را از زندان آزاد کند.

جعفرقلی ادامه داد: چنين هزينه‌ای از سوی ستاد ديه فارس در ايران بی‌سابقه است و فارس در اين بخش نيز دارای رکورد در کشور است.

وی تاکيد کرد: جشن گلريزان سال جاری در تاريخ ۱۸ مرداد در شيراز برگزار می‌شود که به طور ميانگين برای آزادی ۹۶۵ زندانی جرايم غيرعمدی استان فارس به رقمی حدود ۵۰ ميليون تومان برای هر فرد احتياج است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016