یکشنبه 16 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه مهدی کروبی خطاب به فرزندش، سحام نيوز

سحام نيوز: مهدی کروبی در نامه ای به فرزندش حسين؛ طی نامه ای مواردی را با وی پدرانه در ميان گذارده است. به گزارش سحام نيوز و به نقل از صفحه فيس بوک شخصی حسين کروبی، در بخشی از اين نامه آمده است: “يقين داشته باشيد اين دوران سخت و دشوار پايان خواهد يافت. زشتی و شرمندگی می ماند برای افراد و مسئولينی که ظلم می کنند و بر خلاف قانون و شرع حقوق مردم را پايمال می نمايند. ”

متن کامل اين نامه بدين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نزديک به شش ماه است که هنوز موفق به ديدار پدرم نشده ام تا وی را حتی برای دقايقی ببينم. خواستم تا در آستانه اين ماه رمضان از پدرم يادی کرده باشم . پدری که مانند مهندس موسوی و همه زندانيان سياسی دچار کينه و عداوت ماموران امنيتی قرار گرفته اند. اميدوارم در اين ماه، زندانيان سياسی همچون احمد زيدآبادی، محمد داوری، عبدالله مومنی، عيسی سحرخيز و بهاره هدايت و بسياری ديگر از زندانيان و نيز گمنامان در بند که به ناحق دچار ظلم ظالمين شده اند هرچه زودتر آزاد شده و مسببان اين ظلم در اين ماه رحمت و توبه از درگاه خداوند طلب بخشش کنند و به عقلانيت و انسانيت بازگردند.

اين متن نامه ای است که پدرم چند ماه قبل برای من نوشته بودند. متاسفانه در آن ايام، رسانه های جريان حاکم با شايعه پراکنی، خبر خروج من از کشور و پناهنده شدن در کشوری امن را منتشر کرده بودند. اين خبرها توسط ماموران به گوش پدرم رسيده بود و ايشان چون نگران جو سازی و سوء استفاده جريان حاکم بودند، طی نامه ای به من در اين خصوص ابراز نگرانی خود را اعلام کردند.

بسمه تعالی

فرزند عزيز و نور چشمم حسين کروبی

سلامتی شما و خانواده محترم و فرزندان عزيز زهرا خانوم و احمد جان را از خداوند منان خواستارم. انشاله از همه خطرها مصون و محفوظ باشيد. يقين داشته باشيد اين دوران سخت و دشوار پايان خواهد يافت. زشتی و شرمندگی می ماند برای افراد و مسئولينی که ظلم می کنند و بر خلاف قانون و شرع حقوق مردم را پايمال می نمايند. با توکل به خداوند بزرگ در کنار خانواده و فرزندان باشيد و در خصوص ملاقات با پدر، هرگونه صلاح می دانيد عمل نماييد و از مسافرت به خارج از کشور حتما پرهيز نماييد زيرا مصلحت نيست و مطمئن باشيد ندامت و پشيمانی جبران ناپذيری دارد.

مهدی کروبی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016