سه شنبه 18 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير آموزش و پرورش: کتاب‌های درسی دانش آموزان در جهت مبارزه باجنگ نرم تغيير می‌‌کند، ايلنا

امسال در کتاب‌های درسی دانش آموزان تغييرات بنيادی صورت می‌گيرد که از اين ميان کتاب آمادگی دفاعی به طور ويژه مورد توجه آموزش و پرورش قرار دارد.

ايلنا: وزير آموزش و پرورش گفت: « امسال در کتاب‌های درسی دانش آموزان تغييرات بنيادی صورت می‌گيرد که از اين ميان کتاب آمادگی دفاعی به طور ويژه مورد توجه آموزش و پرورش قرار دارد.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


"محمدحاجی بابايی" در حاشيه برگزاری مراسم راهيان نور، در پاسخ به سوال خبرنگار ايلنا در مورد تغيير کتب درسی گفت: « با توجه به اينکه هدف تيرهای دشمن در جنگ نرم جوانان هستند سعی شده از طريق تعليم و تربيت دانش آموزان را واکسينه کنيم.»

وی افزود: « اين وظيفه حقيقی و حقوقی تمام مسوولان کشور است که دانش آموزان را دربرابر جنگ نرم مصون نگه دارد.»

وزير آموزش و پرورش افزود: « براساس اين که دشمن ملت ايران با دشمن ۳۰ سال گذشته متفاوت عمل می‌کند، تفکر بصيرت و انديشه دانش آموزان بايد درجهت شناسايی و مبارزه با جنگ نرم باشد.»

به گفته حاجی بابايی برای پيشبرد اين هدف اقدامات بسياری صورت گرفته که از همه تاثير گذارتر اعزام کاروان راهيان نور به سمت مناطق عملياتی کشور در دفاع مقدس است.

وی اعزام کاروان راهيان نور را بزرگترين عمليات فرهنگی کشور دانست.

حاجی بابايی همچنين در اين مراسم گفت: « امسال ۹۰۰ هزار دانش آموز و ۱۰۰ هزار فرهنگی به کمک بسيجيان به مناطق عملياتی اعزام خواهند شد که اين آمار ۲ برابر سال گذشته است.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016