شنبه 3 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس مركز مطالعات، تحقيقات و آموزش وزارت كشور: جنگ نرم از دوران سازندگي آغاز و در دوره اصلاحات به اوج رسيد، فارس

خبرگزاري فارس: محمد وحدتي گفت: جنگ نرم از دوران سازندگي به‌تدريج در كشور آغاز شد و در دوران دوم اصلاحات با ارائه لايحه دو قلو از سوي دولت به مجلس درخصوص حذف نظارت استصوابي و افزايش اختيارات رئيس جمهوري به اوج خود رسيد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاري فارس، محمد وحدتي مشاور وزير و رئيس مركز مطالعات، تحقيقات و آموزش وزارت كشور در جمع فرمانداران، بخشداران و مديران كل استان كرمانشاه در همايش "جنگ نرم، تهديد نرم و شيوه‌هاي مقابله با آن " طي سخناني گفت كه دشمنان كه در طول سال‌هاي گذشته از طريق جنگ سخت به‌خصوص در دوران هشت سال دفاع مقدس به اهداف خود نرسيدند به جنگ نرم روي آوردند و از اين طريق اعتقادات و باورهاي ديني مردم و ولايت فقيه را مورد هدف قرار داده‌اند.

وي مهمترين ابزار جنگ نرم را رسانه‌ها دانست و افزود: دشمن براي پيشبرد اهداف خود در مرحله اول افكار مردم را در اختيار مي‌گيرد، سپس با تبليغات فراوان نقاط قوت باورهاي دبني و اعتقادي مردم را به‌عنوان ضعف معرفي كرده و مورد هجوم قرار مي‌دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس مركز مطالعات، تحقيقات و آموزش وزارت كشور با بيان اينكه تنها راه مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامي، داشتن بصيرت و پيروي از ولي فقيه است، اضافه كرد: دشمنان انقلاب و عوامل وابسته به آنها در داخل كشور براي رسيدن به مقاصد خود مكتب‌هاي غربي تكثرگرايي، ليبراليسم و امانيسم را در جامعه ترويج مي‌دادند تا در باورهاي ديني مردم تشكيك ايجاد كنند.

وحدتي در ادامه تاكيد كرد كه: جنگ نرم از دوران سازندگي به‌تدريج در كشور آغاز شد و در دوران دوم اصلاحات با ارائه لايحه دو قلو از سوي دولت به مجلس درخصوص حذف نظارت استصوابي و افزايش اختيارات رئيس‌جمهوري به اوج خود رسيد ولي مقام معظم رهبري با تيزبيني و درايتي كه داشتند همه اين حركات را به‌خوبي تحت‌نظر داشتند و نگذاشتند آسيبي به اين مملكت وارد شود.

وي با اشاره به اينكه بيشترين افرادي كه در جامعه در معرض خطر تهاجم فرهنگي دشمنان قرار دارند، جوانان و نوجوانان هستند، گفت: اين قشر بايد هوشيار و آگاه باشند زيرا دشمن براي رسيدن به مقاصد خود با گسترش بي‌بند‌‌و‌باري و رواج مواد مخدر دام‌هاي زيادي را براي انحراف آنها گسترانده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016