جمعه 21 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو كميسيون امنيت ملي درگفت‌وگو با ايسنا: تا بيرون راندن كامل پژاك از خاك ايران مبارزه ادامه خواهد داشت

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: گروه‌هاي تروريستي در هر كجاي دنيا كه باشند محكوم هستند.

محمدكريم عابدي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، تصريح كرد: گروه‌هاي تروريستي مانند پژاك هميشه مورد حمايت غرب و مثلت شرارت آمريكا، انگليس و اسرائيل بوده‌اند و حيات خود را در تهديد و ارعاب ادامه مي‌دهند.

وي افزود:‌گروهك پژاك به دليل سوء مديريت اقليم كردستان عراق، در اين منطقه مستقر شده و همواره مشغول تجاوز و ايجاد رعب و وحشت در بين مردم مناطق مرزي ايران و عراق هستند.

نماينده طبس در مجلس اظهار كرد: اخيرا اين گروهك در مناطق مرزي و خاك مقدس جمهوري اسلامي ايران پايگاه‌هايي احداث كرده و با حمله به نيروهاي مرزي اوضاع اين مناطق را آشفته كرده و به همين دليل نيروهاي سپاه درصدد بيرون راندن آنها از سرزمين‌هاي مرزي ايران هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي افزود: حكومت مركزي عراق و هم‌چنين حكومت اقليم كردستان عراق بايد براي سركوب گروهك تروريستي پژاك با ايران همكاري كنند.

عابدي در پايان تاكيد كرد: ايران تا بيرون راندن كامل اين گروهك تروريستي از مرزهاي ايران و كوتاه كردن دست آنان از كشورمان، تلاش‌هاي لازم را خواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016