یکشنبه 23 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بروجردي دستگيري فرد شماره 2 پ‌.ك.ك توسط ايران را تاييد كرد، ایرنا

رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: در پي انفجار خط لوله گاز ايران به تركيه و با اقدامات نيروهاي اطلاعاتي كشور، نفر دوم گروهك تروريستي پ.ك.ك دستگير شده است.

به گزارش خبرنگار پارلماني ايرنا، علاء الدين بروجردي در حاشيه جلسه علني امروز(يكشنبه) مجلس در جمع خبرنگاران، اقدامات گروهك تروريستي پژاك در مرزهاي غربي ايران را واكنشي به حركت هاي قدرتمندانه و اقدامات بسيار تاثير گذار سپاه پاسداران دانست و گفت:‌ البته انتظار مردم از سپاه نيز همين بود.
وي بازداشت نفر دوم پ ك ك را اقدامي بسيار مهم دانست و ادامه داد: عكس العمل اين گروهك تروريستي تدافعي است و تاثيري در وضعيت ما نخواهد داشت.

دولت انگليس تسليم خواست مردم شود

رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در خصوص وضعيت نقض حقوق بشر در كشور انگليس نيز گفت: اتفاقات اخير كشور انگليس نمايش تمام عيار نقض حقوق بشر و كشيدن خط بطلان بر تمام ادعاهاي انگليس و مجموعه كشورهاي اروپايي و آمريكايي مي‌باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بروجردي تصريح كرد: اين كشور برغم ادعاهاي خود، رعايت حقوق شهروندي و آزادي‌هاي مردمي كه حداقل اعتراضات مردم آن است را برنمي‌تابد و در اين كشور با اقدامات وحشيانه و حمله با اسب و سگ و سلاح گرم تاكنون 6 نفر كشته و صدها نفر دستگير و به زندان رفته اند.

نماينده مردم بروجرد در مجلس اظهار داشت: به نظر من، اين كشور بايد تسليم خواست مردم شود و اين مقوله فوق العاده‌اي نيست.

بروجردي اضافه كرد: اقدام امروز كشور انگليس در شرايطي كه فتنه 88 با تحريك آنها و سرمايه گذاري سفارت انگليس در تهران انجام شد و شبكه بي بي سي به طور 24 ساعته به جوسازي هاي بين المللي مي‌پرداخت؛ مصداق آيه شريفه 'مكروا و مكرالله و الله خير الماكرين' است.

رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در خصوص سفر به كشور مصر، قطر، كويت و عمان نيز گفت: به منظور تسليم پيام دعوت رييس مجلس شوراي اسلامي به منظور شركت در كنفرانس فلسطين در نهم و دهم مهرماه به همراه تني چند از نمايندگان عازم اين كشورها شديم.

وي ادامه داد: در جلسه مشترك خبرنگاران مصري، موضوع رابطه رسمي ميان دو دولت مطرح شد كه پاسخ ما اين بود تهران تصميم خود را مبني بر آغاز مناسبات رسمي دو دولت گرفته و منتظر پاسخ قاهره هستيم.

بروجردي با بيان اينكه ميان مردم ايران و مصر رابطه برقرار است، اضافه كرد: مصر در زمان حاضر در آستانه انتخابات مجلس و تشكيل كميته تدوين قانون اساسي و انتخابات رياست جمهوري است و شرايط اين كشور، كاملا قابل درك است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016