یکشنبه 30 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده سابق عمليات ارتش ترکيه: اجرای عمليات مشترک با ايران عليه پ‌ک‌ک ضروری است، فارس

خبرگزاری فارس: يکی از فرماندهان ارشد سابق ارتش ترکيه با تاکيد بر ضرورت عمليات نظامی برای خاتمه دادن به ترورهای پ ک ک در منطقه، انجام عمليات نظامی مشترک با ايران عليه اين گروه تروريستی را شرط اساسی دانست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش فارس به نقل از روزنامه آيدين ليک ترکيه، ژنرال بازنشسته نجاتی اوزگن يکی از فرماندهان ارشد اسبق ترکيه در جنوب شرق اين کشور در ارزيابی عمليات‌های نظامی اخير ارتش ترکيه عليه مواضع پ ک ک در شمال عراق با تاکيد بر اينکه بايد تکليف کوه های قنديل را يکسره کرد در ادامه خاطرنشان کرد که در اين مبارزه محرمانه نگاه داشتن عمليات شرط اساسی است و نبايد با طبل و دهل انجام عمليات را اعلام کرد.

وی افزود: در حال حاضر عبداله اوجالان سرکرده دربند پ ک ک در ترکيه و نيز نمايندگان کردتبار مجلس به کوه های قنديل دل بسته اند، اما حالا زمان خاتمه دادن به کار اين منطقه فرا رسيده است.

اوزگن خاطرنشان کرد که ارتش ترکيه دارای قدرت کافی است اما می توان با ايران عمليات مشترک انجام داد، چونکه برای پيروزی قاطع در برابر تروريسم، همکاری کشورهای منطقه شرط است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016