یکشنبه 30 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرهنگ پاسدار احمدی فرمانده عمليات نيروی زمينی سپاه: اقدامات ايران در مبارزه با پژاک در جمع سفرا و روسای نمايندگی های خارجی تشريح شد، مهر

فرمانده عمليات نيروی زمينی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع سفرا و روسای نمايندگيهای سياسی مقيم کشورمان در محل وزارت امور خارجه آخرين اقدامات سپاه پاسداران در مبارزه با گروهک تروريستی پژاک را تشريح کرد.


به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار احمدی فرمانده عمليات نيروی زمينی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز يکشنبه در جمع سفرا و روسای نمايندگيهای سياسی مقيم کشورمان در محل وزارت امور خارجه حضور يافت و آخرين اقدامات سپاه پاسداران در مبارزه با گروهک تروريستی پژاک را تشريح کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرهنگ احمدی در اين نشست ضمن ارائه توضيحاتی از آخرين اقدامات انجام شده در مقابله با اقدامات تروريستی گروهک مزبور در مناطق مرزی شمال غرب کشورمان ، به نمايندگان سياسی کشورها گفت: جمهوری اسلامی ايران به منظور حفظ و تأمين امنيت و پاسداری از مرزها با هرگونه تجاوز در مرزهای خود برخورد خواهد کرد.

وی افزود: اين گروهک تروريستی تاکنون تعداد ۳۹۷ نفر از هموطنان بی گناه ما که بيشتر از اقوام کرد و بومی اعم از زنان و کودکان هستند را به شهادت رسانده اند و مايه تأسف است که برخی کشورهای غربی به سران اين گروهک پناه داده اند و از اعمال تروريستی و ضد انسانی اين افراد حمايت می کنند.

در پايان اين نشست مدعوين از نمايشگاه عکسی که به همين مناسبت از اقدامات ضد انسانی اين گروهک تروريستی بر پا شده بود بازديد کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016