یکشنبه 6 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۱۰۰ محکوم جرائم امنیتی مشمول عفو رهبر ایران شدند

خبرگزاری فارس اطلاع داده که دادستان عمومي و انقلاب تهران از موافقت رهبر ایران با عفو ۱۰۰ زندانی جرائم امنیتی پس از ابراز ندامت و پشیمانی آنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس، عباس جعفري دولت‌آبادي گفت: عفو این دسته از محکومان بر اساس تقاضای عفو ارائه شده و نیز ابراز ندامت و پشیمانی از ارتکاب جرائم ارتکابی توسط آنان صورت گرفته است.

دادستان تهران افزود: بر اساس موافقت مقام معظم رهبری تعداد ۱۰۰ نفر از محکومان جرائم امنیتی مشمول عفو شده‌اند که از این تعداد 70 نفر آنان از زندان امشب آزاد خواهند شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


یافته های خبرنگار خبرگزاری فارس حاکی از آن است که برخی از ۱۰۰ زندانی مشمول عفو رهبر معظم انقلاب، افرادی هستند که در جریان فتنه و آشوب های سال ۸۸ نقش داشته و به همین دلیل توسط دستگاه قضایی محاکمه شده بودند.

خبرها حاکی است شب شنبه حدود ۳۰ تن از این افراد آزاد شده اند.

به گزارش «خانه حقوق بشر ایران» لاله حسن پور، اکرم حیدریان، سما شاملو، زهرا جباری، سوسن تبیانیان، فاطمه درویش، نازنین حسن نیا، محمد پورعبدالله، کیوان فرزین، ارسلان ابدی، امید شریف دانا، آرتین غضنفری، حسین فرجی، حسین حیدری منش، امیر اصلانی، ابولفضل قاسمی، محسن مختاری، حمید رضا نجومی، غلامرضا آزادی، امیرحسین قنبری، میثم رودکی، روح اله میرزاخانی، مسعود یزدچی، کورش قاسمی و بهنام انصاری تعدادی از این زندانیان هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016