یکشنبه 6 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفتاد زندانی سیاسی آزاد شدند، کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی

کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی: بر اساس اطلاع بدست آمده نزدیک هفتاد نفر از زندانیان سیاسی در تهران از زندان آزاد شده اند و قرار است سی نفر دیگر آزاد شوند.

به گزارش کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی در میان زندانیان سیاس آزاد شده اسامی زندانیان دانشجویی، مطبوعاتی فعالان مدنی از جمله؛ محمد پورعبداله، احسان عبده تبریزی، ارسلان ابدی، لاله حسن پور، علی بهزادیان نژاد، زهرا جباری، سورنا هاشمی دیده می شوند.

عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران در این زمینه امروز به رسانه ها گفت که این زندانیان بر اساس درخواست عفو و با موافقت مقام رهبری آزاد می شوند. بر اساس گفته وی همچنین اجرای حکم 18 نفر از زندانیان سیاسی متوقف شده و 12 نفر دیگر نیز مشمول تخفیف در مجازات شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


«خانه حقوق بشر ایران» هم گزارش کرده که لاله حسن پور، اکرم حیدریان، سما شاملو، زهرا جباری، سوسن تبیانیان، فاطمه درویش، نازنین حسن نیا، محمد پورعبدالله، کیوان فرزین، ارسلان ابدی، امید شریف دانا، آرتین غضنفری، حسین فرجی، حسین حیدری منش، امیر اصلانی، ابولفضل قاسمی، محسن مختاری، حمید رضا نجومی، غلامرضا آزادی، امیرحسین قنبری، میثم رودکی، روح اله میرزاخانی، مسعود یزدچی، کورش قاسمی و بهنام انصاری تعدادی از این زندانیان آزاد شده هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016