شنبه 12 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بروجردي: سازمان ملل در صدد تامين منافع تل آويو و واشنگتن است، ایرنا

رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گزارش كميته تحقيق سازمان ملل درباره محاصره و حمله به كاروان آزادي غزه توسط اسراييل را گزارش مشترك آمريكا با رژيم صهيونيستي ناميد و گفت: سازمان ملل همچنان در صدد تامين منافع تل آويو و واشنگتن است.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني خانه ملت، 'علاء الدين بروجردي' با اعلام اينكه حمله به كاروان غزه، حمله به آزادي و همه ملت‌هايي بود كه وظيفه انساني خود را انجام داده بودند، افزود: درحالي كه اين حمله يك مقابله با حقوق بشر بود و همچنان از طرف افكارعمومي جهان محكوم است، سازمان ملل براي دفاع از اسراييل دست به توجيه اين جنايت مي‌زند.

بروجردي انتشار چنين گزارشي را تاسف‌بار خواند و اظهار داشت: اين گزارش با فشار آمريكايي‌ها و رژيم صهيونيستي منتشر شد و نشان مي‌دهد كه سازمان ملل همچنان در صدد تامين منافع تل آويو و واشگنتن است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي با اعتقاد بر اينكه اعتماد افكارعمومي جهان نسبت به سازمال ملل با ارائه چنين گزارش‌هايي سست‌تر مي‌شود، به پيامد مواضع سازمان ملل در حمايت از اسراييل اشاره كرد و افزود: عزم ملت‌هاي منطقه در پيمودن راه براي آزادي مردم فلسطين جدي تر شده است.

كميته تحقيق سازمان ملل در گزارشي با تبرئه رژيم صهيونيستي از حمله مرگبار به كاروان آزادي غزه، محاصره دريايي غزه توسط اسرائيلي ها در 31 ما ه مه 2010 را قانوني دانسته است!

در اين گزارش بيش از يكصد صفحه‌اي آمده است: كماندوهاي اسرائيلي چون با مقاومت سازمان يافته و خشن گروهي از مسافران كشتي مرمره روبرو شده بودند، در آن حمله 9 تبعه تركيه را كشتند.

كميته تحقيق سازمان ملل نتيجه گيري كرده است كه محاصره دريايي غزه از سوي اسرائيل هم قانوني و هم مقتضي زمان بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016