دوشنبه 21 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کلاس های دروس حوزوی در دانشگاه صنعتی اميرکبير، مهر

دانشگاه صنعتی اميرکبير از مهر ماه سال جاری با همکاری حوزه علوم اسلامی دانشگاهيان، کلاسهای حوزوی برای دانشجويان و دانش آموختگان برگزار می کند.


به گزارش خبرگزاری مهر، عليرضا پورمحمد - کارشناس حوزه علوم اسلامی دانشگاهيان مرکز دانشگاه صنعتی اميرکبير با بيان اينکه دانشجويان تا ۹ مهر ماه می توانند برای ثبت نام در کلاسهای دروس حوزوی اين دانشگاه اقدام کنند اضافه کرد: از ۲۰ مهر ماه سال جاری کلاسهای درس حوزوی دانشگاه آغاز می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه اولويت پذيرش در کلاسهای دروس حوزه دانشگاه اميرکبير با دانشجويان اين دانشگاه است اظهار داشت: در اين دوره علاوه بر دانشجويان دانشگاه صنعتی اميرکبير، دانش آموختگان اين دانشگاه و ديگر دانشجويان می توانند در اين دوره ها ثبت نام کنند.

پورمحمد با بيان اينکه در کلاس تدريس دروس حوزوی ۶۶ واحد تدريس می شود، خاطرنشان کرد: دوره تدريس دروس حوزوی دانشگاه صنعتی اميرکبير ۶ ترم يازده ماهه است که سه سال به طول می انجامد.

وی با اشاره به امکان پذيرش حدود ۱۰۰ نفر در کلاسهای تدريس دروس حوزوی دانشگاه صنعتی اميرکبير ادامه داد: هزينه شرکت در اين کلاسها هر ترم ۳۰ هزار تومان و پايان ترم نخست اين دوره ۸ دی ماه است؛ همچنين کلاسها عصر روز چهارشنبه و روزهای پنجشنبه از صبح تا بعدازظهر برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016