چهارشنبه 23 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آيت‌الله مهدوی کنی و آيت‌الله يزدی خواستار حضور اعضای جبهه پايداری در نشست آينده گروه ۸+۷ شدند، ايسنا

آيت‌الله مهدوی کنی و آيت‌الله يزدی از اعضای جبهه پايداری دعوت کردند که در نشست آينده گروه ۸+۷ شرکت کنند.

حجت‌ الاسلام سالک در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) با بيان اين‌که جلسه‌ شورای مرکزی جامعه روحانيت مبارز به رياست آيت‌الله مهدوی کنی و با حضور اکثريت اعضا برگزار شد، افزود: در اين جلسه به مانند گذشته اخبار و مسائل روز در عرصه‌ی داخلی و خارجی مورد تحليل قرار گرفت و بعد از آن چند موضوع در مورد انتخابات مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: متاسفانه مصاحبه‌های برخی از افراد خودی در جهت شکسته شدن وحدت اصولگرايان است و اين مقدمه‌ای شد که جامعه روحانيت نسبت به اين موضوع بحث مفصلی را انجام دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سخنگوی جامعه روحانيت مبارز با تاکيد بر اين‌که منشور اصولگرايان يک مبنای کاربردی در راستای وحدت اصولگرايان است، خاطرنشان کرد: بر اين اساس تاکيد شد که منشور اصولگرايی بيش از گذشته برای جامعه اصولگرايی و علاقه‌مندان به آن تبيين شود.

وی با اشاره به ۱۲ بند منشور اصولگرايی گفت: با توجه به شرايط زمانی و مکانی و هجمه‌ استکبار برای ايجاد اختلاف و تفرقه و تلاش آنها جهت بهره‌برداری از اين اختلافات، ضرورت حفظ وحدت اصولگرايان بيش از گذشته است.

وی با اشاره به مکانيزم ۸+۷ اصولگرايان برای رسيدن به وحدت گفت: تا کنون اين گروه ۷ جلسه برگزار کرده است و کار با سرعت در اين زمينه پيش می‌رود.

وی در ادامه به موضوع جبهه‌ پايداری انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اين جبهه از شخصيت‌های بزرگی تشکيل شده و ما آنها را عضو جريان اصولگرا می‌دانيم و جدا تلقی نمی‌کنيم و مسائلی که در اين رابطه مطرح است، در اين نشست‌ها قابل بحث است.

سالک افزود: آيت‌الله مهدوی کنی و آيت‌الله يزدی از اعضای جبهه پايداری درخواست کردند که در نشست ۸+۷ شرکت کرده تا با اين حضور به سوءاستفاده‌هايی که در اين مورد انجام می‌شود، پايان داده شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016