دوشنبه 21 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون وزير کشور: افزايش تعداد نمايندگان مجلس در انتخابات مجلس نهم اعمال می‌شود، ايسنا

معاون حقوقی، پارلمانی و امور بين‌الملل وزير کشور، از به سر انجام رسيدن بحث لايحه افزايش نمايندگان پس از پايان تعطيلات تابستانی مجلس، خبر داد.

مهدی محمدی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگارسياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: اين لايحه تصويب خواهد شد و به اين دوره ی انتخابات مجلس می رسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی هم چنين در خصوص زمان سفر وزير کشور به کشور پاکستان نيز گفت: اين سفر پس از پايان سفر نخست وزير پاکستان به ايران و برای شرکت در اجلاس امنيتی همکاری های ۲ جانبه انجام خواهد شد.

معاون حقوقی، پارلمانی و اموربين‌الملل وزير کشور در ادامه با بيان اين‌که اجلاس مشترک کشورهای همسايه‌ عراق نيز در اواخر مهرماه برگزار می شود، خاطر نشان کرد: اين اجلاس در کشور ترکيه با حضور وزير کشورمان و ۱۰ کشور همسايه عراق برگزار خواهد شد.

وی گفت: در اين اجلاس ساليانه، مسايل امنيتی مورد توجه قرار خواهد گرفت و وزرای حاضر از روند فعاليت‌های خود به ارايه گزارش می‌پردازند و اقدامات و تصميمات جديد نيز اتخاذ خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016