چهارشنبه 23 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کلاس های کارشناسی ارشد علامه تفکيک شد، دنيای صنعت

کلاس های دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه علامه طباطبايی مانند دوره های کارشناسی تفکيک جنسيتی شد.

به گزارش خبرنگار دنيای صنعت در حالی که محمود احمدی نژاد تفکيک جنسيتی را در دانشگاه امری بيهوده دانست دانشگاه علامه طباطبايی در ترم آتی تفکيک جنستی در دورس عمومی و تخصصی را نه تنها در دوره کارشناسی بلکه در دوران کارشناسی ارشد نيز اعمال کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


برخی از دانشجويان و اساتيد دانشگاه علامه طباطبايی کلاس های ارشد اين دانشگاه به خبرنگار دنيای ارشد گفتند تفکيک جنسيتی در در دوره کارشناسی ارشد اين دانشگاه در برخی رشته ها مانند علوم سياسی و علوم ارتباطات اعمال شده است.

به گفته دانشجويان اين دانشگاه، تفکيک دروس تخصصی دانشجويان را در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد با مشکلات زيادی برای انتخاب روز،ساعت و استاد مواجه کرده است.

دوره های کارشناسی ارشد معمولا تعداد دانشجويان کمتر از ۱۰ نفر است. هرچند در برخی رشته ها کلاس های دوره روزانه و شبانه باهم تشکيل می شود و تعداد دانشجويان بيشتر از ۱۰ نفر می شود. تفکيک جنسيتی در دوره کارشناسی ارشد در رشته هايی که دانشجويان بيشتری دارند روی داده است. اين درحالی است که روز گذشته صدرالدين شريعتی رياست دانشگاه علامه طباطبايی در گفت و گو با ايلنا بار ديگر تفکيک جنسيتی در اين دانشگاه را رد و صحبت از آن را کار رسانه های بيگانه نظير بی بی سی و صدای امريکا دانست.

تفکيک جنسيتی در دانشگاه علامه از سال گذشته در دروس عمومی اعمال شد اما امسال کلاس های عمومی و تخصصی هردو تفکيک جنسيتی شده اند. دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه به تازگی اقدام به نصب کابل های دوربين در تمام راهروهای طبقات مختلف اين دانشکده کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016