شنبه 26 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد دوشنبه به نيويورک می‌رود، مهر

رئيس جمهور اسلامی ايران به منظور شرکت در شصت و ششمين اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل دوشنبه اين هفته عازم نيويورک می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود احمدی نژاد، رئيس جمهور اسلامی ايران دوشنبه ۲۸ شهريورماه سال جاری به منظور شرکت در شصت و ششمين اجلاس ساليانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در راس هيئتی بلندپايه عازم نيويورک خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس جمهور در سفر خود به نيويورک علاوه بر سخنرانی در اجلاس ساليانه مجمع عمومی سازمان ملل با برخی از روسای جمهور سايرکشورها و نيز ايرانيان مقيم آمريکا ديدار و گفتگو خواهد کرد.

همچنين برگزاری نشست خبری و مصاحبه با برخی از رسانه های غربی از جمله برنامه های ديگر احمدی نژاد در نيويورک است.

رئيس جمهور قرار است بعد از شرکت در اجلاس عمومی سازمان ملل متحد برای امضای چندين تفاهمنامه همکاری به همراه چاوز به ونزوئلا برود.

اين هفتمين باری است که احمدی نژاد برای سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل به نيويورک می رود.

به گزارش مهر ، پيش از اين علی شجاعی صايين، مدير عامل خانه کتاب ، درباره هديه رئيس جمهور ايران به هيات‌های سياسی حاضر در نيويورک گفته بود کتاب "اسناد اشغال ايران توسط متفقين در جنگ‌جهانی دوم" ترجمه و چاپ شده است تا رئيس جمهور در سفر به نيويورک اين اثر را به همراه داشته باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016