دوشنبه 28 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد عازم نيويورک شد، ايرنا

تهران- ' محمود احمدی نژاد ' رييس جمهوری اسلامی ايران به منظور شرکت در شصت و ششمين مجمع عمومی سازمان ملل متحد صبح امروز (دوشنبه ) در راس يک هيات بلندپايه و با بدرقه رسمی 'علی اکبر ولايتی 'مشاور بين الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی و 'محمدرضا رحيمی' معاون اول رييس جمهوری عازم نيويورک شد.

به گزارش خبرنگار سياسی ايرنا، احمدی نژاد پيش از ترک تهران به همراه رحيمی از گارد ويژه احترام حاضر در فرودگاه مهرآباد سان ديدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


' علی اکبر صالحی ' وزير امور خارجه ،'مجيد نامجو ' وزير نيرو،' مهدی غضنفری 'وزير صنعت ،معدن و تجارت، 'عبدالرضا شيخ الاسلامی' وزير تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، رييس جمهوری را در سفر به نيويورک همراهی می کنند.
'حميدبقايی' معاون رييس جمهوری در امور اجرايی' ، ' اسفنديار رحيم مشايی' مشاور و رييس دفتر رييس جمهور،' علی سعيدلو' معاون بين الملل رييس جمهور و 'مريم مجتهدزاده 'مشاور رييس جمهوری و رييس مرکز امور زنان و خانواده رياست جمهوری از ديگر همراهان احمدی نژاد در اين سفر به نيويورک هستند.
اين هفتمين سفراحمدی نژاد به نيويورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد است.
رييس جمهوری يکبار نيز برای حضور در اجلاس بين المللی خلع سلاح به نيويورک سفر کرده است.
سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، ديدار و گفت وگو با اساتيد و دانشجويان دانشگاه کلمبيا، ديدار و سخنرانی در جمع ايرانيان مقيم و همچنين مذاکره با برخی رؤسای کشورهای شرکت کننده از جمله برنامه های احمدی نژاد در سفر به نيويورک است.
' محمود عباس' رييس تشکيلات خودگردان فلسطين اعلام کرده که می خواهد امسال تشکيل کشور مستقل فلسطين را در مجمع عمومی سازمان ملل درخواست کند، به نظر می رسد اين موضوع به عنوان محور اصلی سازمان ملل باشد.
رييس جمهوری قرار است در مسير بازگشت به کشور ، به ونزوئلا سفر کرده و با ' هوگو چاوز 'رييس جمهوری اين کشور ديدار و از وی عيادت کند.
انتظار می رود اسناد کميسيون مشترک جمهوری اسلامی ايران و ونزوئلا با حضور احمدی نژاد و چاوز در کاراکاس امضا شود.
رييس جمهوری همچنين قرار است به موريتانی و سودان نيز سفر کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016