سه شنبه 29 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فارس: نامه سال ۸۸ وزارت اقتصاد به بانک صادرات: به گروه اميرمنصور آريا تسهيلات ندهيد


مديرکل دفتر بازرسی وزارت اقتصاد در مهرماه سال ۸۸ طی نامه‌ای به مسئولان بانک صادرات، اين بانک را از ارائه تسهيلات به گروه اميرمنصور آريا منع می کند که پاسخ جهرمی به اين نامه خواندنی است.


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در نامه سال ۸۸ حنطه ای مديرکل بازرسی، ارزيابی عملکرد و پاسخگويی به شکايات وزارت اقتصاد به مديرعامل وقت بانک صادرات تاکيد شده بود که به شرکت سرمايه گذاری اميرمنصور آريا و ساير شرکتهای وابسته با توجه به بدهی اين شرکت به سيستم بانکی تسهيلاتی ارائه نشود.
در اين نامه تصريح شده بود که اين شرکت مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت است بنابراين تسهيلاتی به اين شرکت بدهکار پرداخت نشود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سيدمحمد جهرمی مديرعامل بانک صادرات دو ماه پس از ارسال نامه وزارت اقتصاد در پاسخ به اين نامه به گزارش ارسالی شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ايران تحت مالکيت گروه اميرمنصور آريا اشاره و اظهار می کند که گروه اميرمنصور آريا نسبت به اصلاح ساختار مالی، نسبتهای مالی، روشهای فروش و تامين مواد اوليه اقدام کرده است.
مديرعامل بانک صادرات تصريح کرده بود: "گروه اميرمنصور آريا از مشموليت ماده ۱۴۱ قانون تجارت خارج شده و عمده تعهدات کوتاه مدت شرکتهای طرف قرارداد پرداخت شده است. در ضمن قسمتی از تعهدات بانکها توسط اين شرکت پرداخت شده و ساير تعهدات سيستم بانکی طرف قرارداد هم تعيين تکليف شده است."
در ضمن روز گذشته نيز خبرگزاری فارس سندی داخلی از بانک صادرات منتشر کرد که نشان می داد مسئولان اين بانک در سال ۸۸ در جريان وضعيت نامناسب مالی گروه اميرمنصور آريا بوده اند و هشدارهای لازم به اين بانک برای عدم پرداخت تسهيلات داده شده بود.
خبرگزاری فارس اسناد و نامه های مورد اشاره را در اختيار دارد و در صورت لزوم متن نامه ها را منتشر خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016