چهارشنبه 30 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدوی‌کنی: با جبهه پايداری اتمام حجت کرده‌ايم، مهر

رئيس مجلس خبرگان رهبری با بيان اينکه جبهه پايداری تاکنون به طور قطع اعلام نکرده که در جلسات شرکت نمی کند افزود: البته ما با جبهه پايداری اتمام حجت کرده ايم و اميد داريم که در جلسات آينده جبهه متحد شرکت کنند.

آيت‌الله محمدرضا مهدوی کنی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص سازوکار جبهه متحد اصولگرايان و برخی گمانه زنی ها مبنی برای طراحی اين سازوکار برای انتخابات رياست جمهوری گفت: اين سازوکار فعلا برای انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی طراحی شده است و انتخابات رياست جمهوری هدف اين سازوکار نبوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اينکه با توجه به عدم حضور جبهه پايداری در جلسات جبهه متحد اصولگرايان آيا قرار است جبهه ايستادگی جايگزين آنها شود، اظهار داشت: ان شاء‌الله خود جبهه پايداری می‌آيد و تاکنون به طور قطع اعلام نکرده اند که در جلسات شرکت نمی کنند.

رئيس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: البته ما با جبهه پايداری اتمام حجت کرده ايم و اميد داريم که در جلسات آينده جبهه متحد شرکت کنند.

مهدوی کنی خاطرنشان کرد: برنامه ای برای جايگزينی جبهه ايستادگی با جبهه پايداری در ۸+۷ نداريم.

دبيرکل جامعه روحانيت مبارز در خصوص آخرين اخبار از مذاکرات خود با محسن رضايی در مورد انتخابات مجلس گفت: من با ايشان از ابتدا صحبتی نکردم که ايشان جبهه ای تشکيل دهد. قرار بود ايشان نظرات و افراد خود را به جبهه متحد اصولگرايان معرفی کند، به آنها گفتيم که بياييد و جبهه جديد درست نکنيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016