شنبه 26 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی فلاحيان: بايد مانع رسوخ اشخاص فاقد صلاحيت به مجلس شويم، ايسنا

وزيراسبق اطلاعات، نسبت به رسوخ افراد دارای افکار انحرافی و فاقد صلاحيت به مجلس هشدار داد.

حجت الاسلام علی فلاحيان، عضو مجلس خبرگان رهبری درگفت‌وگو با خبرگار خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) درباره راه‌های به وحدت رسيدن اصول گرايان در انتخبات پيش روی مجلس شورای اسلامی گفت: اختلافی که ممکن است در ميان اصول گرايان به وجود بيايد، اين است که جريان انحرافی که در اصول گرايان نفوذ کرده‌اند، مشکل ايجاد کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: به هر ميزان که آن حرف‌ها يا آن اشخاص از جريان اصولگرايی طرد شوند، موانع وحدت بيشتر برداشته می شود و بيشتر به سمت وحدت می رويم.

وی افزود: شاخص‌های اصول گرايی مشخص است و کسانی که آمدند، در مقابلش ايستادگی و مخالفت کردند، اگر اصول گرايان اينها را طرد کنند، ديگر اصول گرايان مشکلی ندارند.

فلاحيان، در ارزيابی نسبت به اختلافاتی که بعضا در بين دستگاه‌های مختلف مشاهده می‌شود، گفت: در اين جا مقام معظم رهبری فرمودند، اگر اختلاف بين دستگاه‌ها باشد، کوتاه بيايند، طوری نباشد که بر اثر اختلافات کارهای مملکت رو روی زمين بگذارد.

وی در ادامه درباره انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: بايد در برابر دشمنان خارجی و داخلی هوشيار باشيم، آنها می خواهنند به شکلی در انتخابات ايجاد اخلال کنند و يا آن را به نفع خود ساماندهی کنند، بايد هوشيار باشيم و در عين حال با انتخاب افرادی که کارآمد و معتقد هستند، آنها را به صحنه بياوريم و مواظب باشيم که کسانی که افکار انحرافی دارند يا صلاحيت ندارند به مجلس رسوخ نکنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016