جمعه 1 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ضرب و شتم شديد پدر و مادر پير يک هنرمند سوری توسط نيروهای امنيتی، العربيه

دبی-العربيه.نت - يک هنرمند سوری تصاويری از پدر ومادر پا به سن گذاشته خود را که توسط نيروهای امنيتی سوريه مورد ضرب و شتم شديد قرار گرفته اند بر روی صفحه اينترنتی فيس بوک قرار داده است.

تصاوير وحشتناک از پدر ومادر مالک الجندلی آهنگساز معروف سوريه خشم بسياری از سازمان های حقوق بشری جهان را برانگيخته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هنرمند سوری در اين باره بر روی صفحه فيس بوک خود نوشت:" اين تصاوير مربوط به پدر ومادر گرامی من است که توسط نيروهای امنيتی سوريه مورد ضرب و شتم شديد قرار گرفته اند."

وی افزود:" اين حادثه تنها به دليل انتقام از حضور من در راهپيمايی حمايت از اعتراضات مردم شجاع سوريه در واشنگتن صورت گرفته است."

براساس اين گزارش نيروهای امنيتی سوريه دکتر مأمون الجندی پدر آهنگساز سوريه را به همراه همسرش در اتاقی حبس کرده و به شکستن و تخريب وسايل خانه آنها اقدام کردند."

سايت های مخالفان دولت بشار اسد می گويند که نيروهای امنيتی سوريه دکتر مأمون الجندی ( ۷۷ ساله) را در نزديکی ساختمان محل سکونت وی دستگير وبا قرار دادن نوار چسب بر روی دهانش وی را به داخل منزل بردند."

اين گزارش در ادامه می افزايد : " پدر ومادر آهنگساز سوری پس از حبس در يکی از اتاق های منزل توسط دو نفر از نيروهای امنيتی مورد ضرب وشتم قرار گرفتند در حالی که سومين نفر نظاره گر اين حادثه بود."

مادر مالک الجندی (۶۴ ساله) که وی نيز يک دکتر است پس از اين ضرب وشتم دچار خونريزی چشم شد اين زن همچنين بر اثر شدت جراحات صورتش هشت بخيه خورده است.

نيروهای امنيتی سوريه هنگام ضرب وشتم اين دو پير مرد و پير زن به آنها می گفتند :"ظاهرا شما نمی دانستيد که چگونه فرزند خود را تربيت کنيد ، بايد شما را ياد بدهيم."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016