یکشنبه 10 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار کريميان: پژاک برای هميشه از مرزهای غربی کشورمان پا به فرار گذاشت، فارس

فرمانده تيپ ۳۷ حضرت عباس (ع) استان اردبيل با بيان اينکه سپاه با نابودی پژاک در حقيقت غرور کاذب دشمنان و استکبار را شکستند، گفت:‌ گروهک تروريستی پژاک برای هميشه از مرزهای غربی کشورمان پا به فرار گذاشت.


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبيل، غلام‌عسگر کريميان عصر امروز در مراسم تجليل از ايثارگران صدا و سيمای مرکز اردبيل اظهار داشت: سپاه پاسداران و جان برکفان تيپ حضرت عباس (ع) با نابودی پژاک در حقيقت غرور کاذب دشمنان و استکبار را شکستند و همچون مزدوران منطقه‌ای آنها نخوت و غرور کاذب آنها را نقش بر آب کردند.
وی در ادامه تصريح کرد: با حمله شبانه نيروهای رزمی و دفاعی سپاه لرزه بر اندام پژاک انداختند و انتقام شهيدانی چون حسين آخربين که مردانه در برابر استکبار و ايادی منطقه‌ای آنها ايستادگی کرد و از شرف و حيثيت اين ملت دفاع کرد، گرفتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کريميان در ادامه خاطر نشان کرد: گروهک پژاک که ضد انقلاب و ارزش‌های اسلام است ‌با حمله به مرزهای غربی کشورمان در صدد ضربه زدن به امنيت پايدار جامعه ما بوده است اما با جواب دندان‌شکن نيروهای سپاهی برای هميشه از اين مناطق مرزی پا به فرار گذاشته است.
اين مقام مسئول اضافه کرد: اين حمله سريع و صاعقه‌وار پاسخی دندان‌شکن برای تمام ياوه‌گويی‌هايی است که امروز برخی از سران استکباری و غربی آن را زمزمه کرده و لقلقه زبان مکاره خود کردند.
فرمانده تيپ ۳۷ حضرت عباس (ع) ادامه داد: ‌در اين شرايط که تحولات مختلفی را در دنيا و خاورميانه شاهد هستيم اين موفقيت‌ها از سوی رزمندگان سپاهی و ارتشی سبب شده است تا برادران ما در ساير کشورهای اسلامی نيز با قوت و قدرت بيشتر در برابر استکبار ايستادگی کنند و اجازه کوچک‌ترين تعدی و جسارت را به اين نظام ندهند.
به گزارش فارس، در اين آيين مديرکل صدا و سيمای مرکز اردبيل نيز تبيين اهداف هشت سال جنگ تحميلی را به نسل سوم و چهارم انقلاب يادآور شد و گفت: ما تداوم انقلاب اسلامی را با تکيه بر همين روشنگری می‌توانيم داشته باشيم.
ابالحسن صادقی‌‌جهانی تمام سرمايه‌های اين نظام را برگرفته از مجاهدت شهدا، ايثارگران و جانبازان اعلام کرد و افزود: ما در برابر اين اسوه‌های ايثار و شهادت جز خضوع و خشوع حرفی برای گفتن نداريم.
در اين مراسم مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران نيز تنها مؤلفه تداوم بخش راه شهدا و ارزش‌های انقلاب را پايبندی به آرمان اسلام و مکتب امام حسين (ع) برشمرد و تصريح کرد: اين انقلاب را نهضت حسينی و مکتب خمينی پا برجا و هميشه حفظ کرده و صيانت می‌کند.
سيدودود سيدشنوا خاطر نشان کرد: تکليف امروز ما است که راه شهدا را بشناسيم و قدم در آن مسير بگذاريم و اجازه ندهيم غرب و شرق در انديشه و تحميل برخی از تفکرات خود در اين کشور جولان بدهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016