سه شنبه 12 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ترقی، عضو شورای مرکزی موتلفه‌: جلوی آزادی جريان‌های قانونی کشور برای فعاليت‌های سياسی گرفته نشود، ايسنا

يک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه‌ اسلامی گفت: تشکيل مجمعی از نيروهای اصيل و موجه انقلاب در حال حاضر امکان‌پذير نيست.

حميدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين‌که «کميته وحدت اصولگرايان ۸+۷ ترکيبی از نخبگانی است که تمامی طيف‌های انقلاب را دربردارد و می‌تواند نقش تصميم‌گيری را ايفا کند» افزود: با اين وجود در حال حاضر تشکيل مجمعی از نيروهای اصيل و موجه انقلاب بدون در نظر گرفتن گرايش‌های سياسی وجود ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اين‌که «تشکيل چنين مجمعی نه يک ضرورت و نه امکان‌پذير است» اظهار کرد: ما نمی‌توانيم مانع تنوع افکار و انديشه‌های مختلف در کشور باشيم بلکه لازم است تا راهکارهايی برای رسيدن به انتخابات مطلوب و سالم در کشور وجود داشته باشد.

وی تاکيد کرد: نبايد جلوی آزادی جريان‌های قانونی در کشور برای فعاليت‌های سياسی گرفته شود و آن‌ها را محدود کرد و برايشان تصميم گرفت.

ترقی خاطرنشان کرد:‌ وقتی که صحبت از تشکيل چنين مجمعی باشد به طور طبيعی، بايد نهاد جديدی برای ساماندهی فعاليت‌های سياسی کشور در نظر گرفته شود که افراد حاضر در آن به لحاظ قواره‌ سياسی نظام دارای جايگاه باشند.

اين عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: طبيعتا اين‌که چه مرجعی می‌خواهد چنين افرادی را برای حضور در اين مجمع انتخاب کند جای بحث دارد که انتخاب اين افراد خود می‌تواند بحث‌برانگيز و چالش‌برانگيز باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016