پنجشنبه 14 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير دفاع: ايران ساخت هواپيماهای جنگنده جديد را در برنامه دارد، مهر

وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح از برنامه ايران برای ساخت هواپيماهای جنگنده جديد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد وحيدی وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح در نود و دومين سفر استانی به همراه هيئت دولت به استان همدان سفر کرده است، از پايگاه سوم شکاری شهيد نوژه همدان بازديد و از نزديک با قابليت های اين پايگاه آشنا شد.

سردار وحيدی در جريان اين بازديد در جمع فرماندهان و خلبانان و افسران اين پايگاه اظهار داشت: نيروی هوايی با اقتدار علمی، عملياتی، روحی، روانی و معنوی همچون شهابی مبين حافظ راستين آسمان ايران اسلامی و از پيشتازان دفاع از کشور است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی آشنايی، اشراف و کار با تجهيزات و سيستم های پيشرفته، شجاعت و بی باکی در انجام ماموريت های محوله و تقديم صدها شهيد و جانباز در دفاع از ميهن اسلامی را از عوامل پديد آورنده اين اقتدار دانست.

سردار وحيدی با بيان اينکه نيروی پرافتخار هوايی ارتش جمهوری اسلامی ايران جزء اولين نيروهايی بود که برای دفاع از مردم و ميهن اسلامی به مصاف دشمنان متجاوز رفت، تصريح کرد: پاسخ کوبنده و بمباران گسترده مواضع دشمن در آغازين روزهای جنگ تحميلی معادلات دشمنان متجاوز را کاملا بر هم زد.

وی گفت: امروز نيروی هوايی بسيار پرقدرت است و اين قدرت با توکل به خدا و اتکا به تجهيزات و امکاناتی است که به دست متخصصان زبده و کارآمد صنايع دفاعی و توانمندی های داخلی ايجاد شده است نه وابستگی به خارج و بيگانگان.

سردار وحيدی گفت : تنوع جنگنده ها آماده نگه داشتن آنها ارتقاء و روز آمد سازی آنها طراحی و ساخت جنگنده های آذرخش و صاعقه و ساخت هواپيماهای جنگنده جديد که در برنامه داريم نشان ازنبوغ دانش و فناوری بومی و بالندگی صنعت دفاعی و نيروهای زبده عملياتی است که در اوج تحريم ها توانمندی بسيار بالايی را به منصه ظهور رسانده اند.

وزير دفاع با اشاره به ماموريت های ارزشمندی که پايگاه شهيد نوژه در طول دوران دفاع مقدس و بعد از آن انجام داده است آمادگی و روحيه بالای فرماندهان و خلبانان اين پايگاه را ستود و از ايثار و فداکاری و خدمات آنان تشکر و قدردانی کرد.

جلسه با فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، حضور در مراسم صبحگاه تيپ ۳۲ انصار الحسين سپاه، بازديد از دانشگاه بوعلی، تيپ قهرمانان ارتش و شهرک صنعتی و اشنايی با فعاليت های آنان و گفتگو با مسئولان اين مراکز از ديگر برنامه های سفر سردار وحيدی به استان همدان بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016