سه شنبه 1 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افزايش قيمت سکه لحظه‌ای شد، مهر

قيمت سکه در حال حاضر در بازار به صورت لحظه‌ای در حال تغيير است، به طوری‌که هم اکنون سکه تمام طرح قديم ۵۶۰ هزار تومان و طرح جديد ۵۵۲ هزار تومان فروخته می‌شود، نرخ دلار هم در بازار به ۱۲۰۰ تومان افزايش يافت.

به گزارش خبرنگار مهر، قيمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قديم هم اکنون در بازار ۵۶۰ هزار تومان، طرح جديد ۵۵۲ هزار تومان، نيم سکه ۲۷۷ هزار تومان، ربع سکه ۱۴۲ هزار تومان و سکه گرمی ۸۰ هزار تومان شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نرخ هر اونس طلا امروز در بازارهای جهانی ۱۸۸۲ دلار و هر گرم طلای زرد ۱۸ عيار در بازار داخلی ۵۴ هزار و ۴۸۰ تومان است.

قيمت دلار در بازار به ۱۲۰۰ تومان رسيد و نرخ هر يورو ۱۷۲۰ تومان شد، اين در حالی است که بانک مرکزی امروز سه شنبه نرخ دلار را با روندی افزايشی ۱۰۵۹ تومان و قيمت يورو را با روندی کاهشی ۱۵۲۲ تومان اعلام کرد.

بانک مرکزی قيمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جديد برای عرضه در شعب بانکی را امروز ۵۳۵هزار و ۶۰۰ تومان، نيم بهار را ۲۶۷ هزار و ۸۰۰ تومان و ربع بهار را ۱۳۷ هزار و ۲۸۰ تومان تعيين کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016