شنبه 23 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بحثی از محوريت موسوی اردبيلی در برنامه انتخاباتی اصلاح‌طلبان نيست، مهر

رئيس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: تاکنون هيچ بحثی مبنی بر محور قرار دادن آيت الله موسوی اردبيلی در جريان اصلاحات مطرح نشده است.


علی محمد غريبانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره خبر منتشر شده مبنی گمانه زنی هايی از محوريت آيت الله موسوی اردبيلی در برنامه ريزی‌های اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نهم گفت: اين خبر صحت ندارد و بنده الان با خبر شدم که چنين خبری در سايت ها منتشر شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه در خصوص اينکه آيا شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به دنبال محور قرار دادن آيت الله موسوی اردبيلی در انتخابات نيست ؟ گفت: تاکنون هيچ بحثی مبنی بر محور قرار دادن اين مرجع تقليد در جبهه اصلاحات و به خصوص شورای هماهنگی مطرح نشده است.

به گزارش مهر، شب گذشته يکی از سايت های خبری نوشت : پس از آنکه آيت الله مهدوی کنی در هدايت و وحدت جريان اصولگرايی تجربه موفقی را پشت سر گذاشت، اخيرا اصلاح طلبان هم به دنبال چهره ای هستند تا آنان را منسجم نمايد. در جلسات اخير اصلاح طلبان برخی گروه ها از آيت الله موسوی اردبيلی به عنوان گزينه مطلوب اين جريان نام برده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016