چهارشنبه 20 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درخواست مجدد آيت‌الله مهدوی کنی از جبهه پايداری جهت حضور در جلسات ۷+۸، ايسنا

آيت‌الله مهدوی کنی مجددا از اعضای جبهه پايداری خواست تا در جلسات جبهه متحد اصولگرايان شرکت کنند.

حجت‌السلام و المسلمين سالک، سخنگوی جامعه روحانيت مبارز در تشريح موارد مطرح شده در جلسه شب گذشته جامعه روحانيت مبارز که به رياست آيت‌الله مهدوی کنی برگزار شد، با بيان اين‌که در اين جلسه در ارتباط با فضای انتخابات و مسائل مرتبط با آن بحث شد، به جلسه اخير جبهه متحد اصولگرايان و دو مصوبه آن مبنی بر انتخاب زاکانی به عنوان رييس ستاد انتخابات و متکی به عنوان دبير اجرايی آن اشاره کرد و افزود: ستادهای استانی جبهه متحد اصولگرايان نيز با تنظيم آيين‌نامه‌های مربوطه تا هفته‌های آينده سازمان پيدا می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در اين جلسه آيت‌الله مهدوی کنی دبيرکل جامعه روحانيت مبارز بار ديگر از اعضای جبهه پايداری خواست که در جلسات جبهه متحد اصولگرايان شرکت کنند و اگر صحبتی دارند، مطرح کنند .

وی همچنين با بيان اين‌که همانطور که دکتر ولايتی اعلام کردند، فرد جديدی به گروه داوری اصولگرايان اضافه نشده است، گفت: بايد به معيارها و مطالبی که مقام معظم رهبری در مورد انتخابات مطرح می‌کنند، توجه و براساس آنها حرکت کرد.

وی در پاسخ به اين سوال که جبهه پايداری چه موقع با آيت‌الله مهدوی کنی ديدار خواهد داشت، تصريح کرد: احتمال قوی داده می شود که اين جبهه با آيت‌الله مهدوی کنی جلساتی داشته باشد و در آينده اين موضوع مشخص می‌شود.

سالک همچنين با بيان اين‌که در اين جلسه مباحث داخلی منطقه‌ای و بين‌المللی مورد بحث و بررسی قرار گرفت، به اتفاقات مصراشاره کرد و اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری تاکيد داشتند ملت مصر بايد مواظب باشند که در پی اختلافات داخلی انقلاب آنها مصادره نشود و استکبار نيز تلاش دارد مردم مصر را به گونه‌ای مشغول کند مردم ليبی را به گونه‌ای ديگر و بسيج عمومی عليه سوريه ايجاد کند.

وی با اشاره به موضع‌گيری برخی از مقامات عربستانی بعد از کنفرانس انتفاضه عليه شيعه و جمهوری اسلامی ايران گفت: اين موضع‌گيری‌ها در اين جلسه محکوم شد و ازمصوبه اخير مجلس قانونگذاری اردن مبنی بر حذف تابعيت دوگانه انتقاد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016