شنبه 23 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"با تصويب پيش نويس قانون کار ۹۹ درصد از کارگران امنيت شغلی خود را از دست می‌دهند"، ايلنا

براساس سياست‌های برنامه پنجم توسعه ما بايد نرخ بيکاری را به ۱۰ درصد برسانيم که اين اقدام تنها با همکاری شرکای اجتماعی (کارگران، کارفرمايان ودولت) قابليت اجرايی دارد.


ايلنا: نماينده کارگران در هيات‌های حل اختلاف اعلام کرد: ۵۵ درصد از مواد قانون کار به نفع دولت اجرايی می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


داوود اخوان در گفتگو با خبرنگار ايلنا خواستار اجرای صحيح قانون کار درواحدهای توليدی کشور شد و افزود: نمايندگان کارگری در صورتی موافقت خود را با اصلاح قانون کار اعلام خواهند کرد که پيش نويس به صورت سه جانبه تدوين شود.

نماينده کارگران در هيات‌های حل اختلاف پيش نويس فعلی اصلاح قانون کار را موجب کاهش امنيت شغلی کارگران در کشور اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: با تاييد و تصويب پيش نويس فعلی ۹۹ درصد از کارگران امنيت شغلی خود را از دست خواهند داد.

اخوان با اشاره به افزايش نرخ بيکاری در کشور تصريح کرد: در حال حاضر سرانه معيشت يک خانوار در کشورهای در حال توسعه قابل قياس با کشورهای جهان سوم نيست.

وی دربخش ديگری از سخنان خود با اشاره به اجرای سياست‌های برنامه پنجم توسعه در کشور خاطرنشان ساخت: براساس سياست‌های برنامه پنجم توسعه ما بايد نرخ بيکاری را به ۱۰ درصد برسانيم که اين اقدام تنها با همکاری شرکای اجتماعی (کارگران، کارفرمايان ودولت) قابليت اجرايی دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016