دوشنبه 25 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ناوشکن جماران در بندر صلاله کشور عمان پهلو گرفت، فارس

خبرگزاری فارس: معاون عمليات نيروی دريايی ارتش از حضور ناوشکن جمهوری اسلامی ايران جماران در بندر صلاله کشور عمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، امير سيدمحمود موسوی معاون عمليات نيروی دريايی پس از اعلام اولين توقف ناوشکن جمهوری اسلامی ايران جماران در بندر صلاله عمان، گفت: در راستای انجام مأموريت رزمی و تعميق روابط دوستانه با کشورهای منطقه ناوگروه شانزدهم نيروی دريايی به سرفرماندهی ناوشکن جماران، نماد اقتدار دريايی کشور ساعت ۱۲ روز جاری در بندر صلاله پهلو گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه ناوشکن پر افتخار جمهوری اسلامی ايران جماران در حال انجام اولين مأموريت برون مرزی خود است، اظهار داشت: اين ناوشکن در ادامه مأموريت خود به منظور حراست از منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران و تأمين امنيت خطوط مواصلاتی و کشتيرانی با به اهتزاز درآوردن پرچم سرافراز کشور ايران و ابلاغ پيام صلح و دوستی به ساير کشورهای منطقه، در پهنای آب‌های بين‌المللی، شمال اقيانوس هند، خليج عدن و دريای سرخ به انجام گشت زنی می‌پردازد.

ناوگروه شانزدهم نيروی دريايی ارتش، متشکل از ناوشکن جمهوری اسلامی ايران جماران و ناو بندرعباس در شانزدهم مهرماه امسال مأموريت خود را برای حضور در آب‌های بين‌المللی آغاز کرد.

ناوشکن جمهوری اسلامی ايران جماران، نخستين ناوشکن طراحی شده و ساخته شده بدست متخصصان افتخار آفرين نيروی دريايی ارتش در سی‌ام بهمن ماه ۱۳۸۸ با فرمان فرماندهی معظم کل قوا، امام خامنه‌ای(مد ظله العالی)، رسماً به ناوگان جنوب نيروی دريايی ارتش ملحق شد و به رغم تحريم‌های فراوان، جمهوری اسلامی ايران به جمع معدود کشورهای جهان پيوست که از قابليت طراحی، ساخت و تجهيز رزم ناوها و ناوشکن‌های پيچيده برخوردارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016