سه شنبه 26 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مصباح يزدی: استقبال از رهبر برای هيچ رهبری در دنيا سابقه ندارد، ايسنا

يک عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سفر اخير رهبر معظم انقلاب اسلامی به کرمانشاه، تاکيدکرد: استقبال مردمی از رهبر معظم انقلاب برای هيچ رهبری در دنيا سابقه ندارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه قم، آيت‌الله محمدتقی مصباح يزدی، در ديدار با جمعی از مربيان تربيتی بسيج با بيان اين مطلب، افزود: در تمام تاريخ نوشته شده انسانيت به جز مقطعی که چند تن از انبياء موفق به تشکيل حکومت و رهبری شده‌اند، رهبری مانند امام خمينی(ره) و جانشين صالح ايشان وجود ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: بهترين رهبران عالم از هر جامعه‌ای قابل مقايسه با امام(ره) و رهبری نيستند.

رئيس موسسه امام خمينی گفت: سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به کرمانشاه و استقبال از ايشان را نمی‌توان با همه حوادث اجتماعی قابل قياس دانست در کجای دنيا چنين عشق و محبتی از سوی مردم به رهبر ديده می‌شود، به گونه‌ای که فردی بيان کند تنها آرزوی من ديدار با رهبری است.

اين عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بيان اين‌که اين نعمت خدادادی است، تاکيدکرد: بايد قدردان اين نعمت باشيم و مراقب باشيم که دشمنان نيز در مقابل با همه امکانات دنبال شبهه‌افکنی و ترويج فساد هستند.

رئيس موسسه امام خمينی با بيان اين‌که از ابتدای خلقت تاکنون عوامل هدايت‌کننده و گمراه‌کننده در درون و بيرون انسان وجود داشته و دارند، اظهار کرد: ما بايد سر بر خاک بسائيم که خداوند نعمت پيروزی انقلاب اسلامی و رهبران شايسته را داده است، اما بايد مراقب باشيم و غافل نشويم که دشمنان نيز خيلی قوی شده‌اند و عوامل گمراهی هم زياد شده است و سايت‌های زيادی هم برای فريب و گمراهی مردم ايجاد شده است.

مصباح يزدی در ادامه اظهارکرد: قوام انقلاب اسلامی به فرهنگ اسلامی آن است و مبلغان و طلاب بايد، همزمان در دو جبهه فعاليت کنند، يکی مبارزه با شبهات و خرافات و افکار شيطانی و ديگر فعاليت ايجابی و مثبت در تبليغ اسلام.

وی تاکيد کرد: طلاب ومبلغان بايد سه موضوع را به خوبی دنبال کنند، يکی اين‌که خوب درس بخوانند، خودسازی و تهذيب داشته باشند و مسايل روز و سياسی جامعه را درک و بصيرت سياسی داشته باشند.

وی ادامه داد: ممکن است فردی تهذيب داشته باشد و عالم هم باشد، اما به علت نداشتن بصيرت سياسی مورد سوء استفاده دشمنان قرار گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016