پنجشنبه 28 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير دفاع:‌ امنيت پايدار به مرزهای غربی برگشته است، ايلنا

اقدامات سپاه پاسداران در دفع اقدامات تروريستی گروهک پژاک بار ديگر توانمندی‌های نظام را بر همگان ثابت کرد و امنيت پايدار دوباره به مرزهای غربی ايران برگشت.


ايلنا- کرمانشاه: احمد وحيدی، وزير دفاع و پشتيبانی کشور گفت:‌ هر ساله شاهد تلفات مالی و جانی توسط ميادين مين در مرزهای غربی هستيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، وزير دفاع و پشتيبانی با اشاره به اينکه دولت در اين چند ساله تلاش‌های زيادی برای پاکسازی ميادين مين در مرزهای مشترک با کشور عراق داشته است، تصريح کرد:‌ طبق برنامه های انجام گرفته و در حال انجام ميادين آلوده به مين کشور تا نيمه اول سال ۹۱ به صورت کامل پاکسازی و مين روبی خواهند شد.

وی گفت: اقتدار و صلابت سپاه پاسداران در دفع اقدامات تروريستی گروهک پژاک با ديگر توانمندی‌های بالقوه نظام را بر همگان ثابت کرد و امنيت پايدار دوباره به مرزهای غربی ايران برگشت.

وحيدی در پايان با تاکيد بر آمادگی نيروهای مسلح جمهوری اسلامی برای برخورد با هر نوع تهديد خارجی از سوی دشمنان نظام، تاکيد کرد: تهديدات دشمن هميشه و در همه ايام وجود داشته است، ولی آنچه که برای همه ما مهم و تاثير گذار می باشد، اين است که توان بالای نظامی و بازدارندگی نيروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران، دشمنان را از اين فکر خام منصرف می کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016