جمعه 29 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده ناجا: همكاري با VOA و BBC ، همكاري با سرويس‌هاي امنيتي دشمن است، ایسنا

فرمانده نيروي انتظامي گفت: همكاري بازيگران و مستندسازان و غيره با شبكه‌هاي ماهواره‌اي منوط به دريافت مجوز و هماهنگي با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است.

سردار اسماعيل احمدي‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به حضور برخي از بازيگران در شبكه‌هاي ماهواره‌اي با بيان اينكه پليس بر طبق قانون عمل مي‌كند، گفت: افرادي كه مايل به فعاليت در اين شبكه‌ها هستند بايد با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي هماهنگ و مجوزهاي لازم را كسب كنند و هر كسي كه مجوز لازم را نداشته باشد، نمي‌تواند در داخل و خارج مرزهاي ايران كار توليدي انجام داده يا دفتر نمايندگي داير كند.

وي با بيان اينكه شبكه‌هاي ماهواره‌اي فارسي‌ زبان در خارج از كشور با اهداف مختلف تاسيس و بر اساس مقررات كشورهاي تاسيس‌كننده فعاليت مي‌كنند، گفت: طبيعتا مقرراتي در مورد همكاري با اين شبكه‌هاي ماهواره‌اي وجود دارد.

فرمانده نيروي انتظامي افزود: همكاري مستندسازان، بازيگران و ... با اين شبكه‌هاي ماهواره‌اي منوط بر آن است كه آن شبكه‌ها اهدافي را عليه نظام در داخل كشور تعقيب نكنند.

به گفته احمدي‌مقدم، اگر اين شبكه‌ها برنامه‌اي عليه نظام بسازند، طبيعتا همراهي با آنان مشكل دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


VOA و BBC بازوهاي دستگاه‌هاي اطلاعاتي آمريكا هستند

احمدي‌مقدم شبكه‌هاي VOA و BBC را بازوهاي دستگاه‌هاي اطلاعاتي آمريكا نظير سيا و ... عنوان كرد و گفت: همكاري با اين شبكه‌ها همكاري با رسانه نيست، بلكه همكاري با سرويس‌هاي امنيتي دشمن است كه طبعا در اين موارد وزارت اطلاعات نظارت و برخوردهاي لازم را دارد.

فرمانده نيروي انتظامي در خاتمه بار ديگر خاطرنشان كرد: هر فردي كه مايل است به هر نحوي با شبكه‌هاي ماهواره اي همكاري كند بايد با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي هماهنگ و مجوزهاي لازم را در اين راستا كسب كند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016