دوشنبه 2 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه‌نگاری جديد اختلاسی جهرمی، هشدار به بانک مرکزی، مهر

سيدمحمد جهرمی، مديرعامل برکنار شده بانک صادرات در نامه‌ای جديد به يکی از مقامات ارشد کشور، نسبت به فساد مالی اخير نظام بانکی شفاف سازی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سيدمحمد جهرمی مديرعامل برکنار شده بانک صادرات در نامه جديدی به يکی از مقامات بلندپايه کشور در مورد سوء استفاده اخير مالی توضيحاتی را ارائه کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبرنگار مهر برای پيگيری جزئيات نامه نگاری جديد جهرمی در گفتگو با وی خواستار ارائه توضيحات بيشتر در خصوص نامه مذکور شد که جهرمی بيان داشت در اين زمينه حاضر به ارائه توضيحات بيشتر نيست و با خبرنگاران مصاحبه نخواهد کرد.

گفته می شود وی در اين نامه نسبت به ضعف ها و معايب سيستم بانکی کشور شفاف سازی کرده و مطرح کرده است که به بانک مرکزی نسبت به اين موضوع هشدار داده بود.

مديرعامل سابق بانک صادرات ايران عنوان کرد که پيش از اين به بانک مرکزی و حراست بانک تذکراتی را داده است که اين تذکرات جدی گرفته نشده است.

جهرمی عنوان کرده است که با با توجه به معايب نظام بانکی، بانک صادرات نمی توانست اين فساد را کشف کند. همچنين LC ها در دفاتر بانک ثبت نمی شد.

سيدمحمد جهرمی، مديرعامل بانک صادرات ايران پيش از اين به دليل مسائل مرتبط با اختلاس ۳ هزار ميليارد تومانی نظام بانکی از سمت خود برکنار شده بود.

پيش ازاين جهرمی در نامه ای ديگر زوايای مختلف اختلاس اخير را تشريح کرده بود. اين در حالی است که در اين جريان مديرعامل بانک ملی ايران استعفا داده و مديرعامل بانک سامان نيز برکنار شد.

پيگيری پرونده اختلاس بزرگ بانکی توسط کميته ای ۳ نفره متشکل از وزير اقتصاد، رئيس کل بانک مرکزی و رئيس سازمان بازرسی در حال انجام است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016