جمعه 20 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روسیه نسبت به هر گونه اقدام نظامی احتمالی علیه ایران هشدار داد، ایرنا

مسكو - رییس كمیسیون امور بین المللی دومای روسیه، نسبت به هر گونه اقدامات نظامی احتمالی علیه ایران هشدار داد و تاكید كرد: عملیات نظامی علیه ایران بسیار خطرناك است و عواقب بسیار جدی برای كشورهای شركت كننده در كارزار علیه ایران در برخواهد داشت.

به گزارش ایرنا به نقل از ایتارتاس، 'كنستانتین كاساچیف' امروز (جمعه) اعلام كرد كه روسیه باید تلاش های ممكن را برای فرونشاندن احساسات و هیجانات در باره ایران به عمل آورد تا گفت و گوها در این زمینه را به مسیر سیاسی و كارشناسی هدایت كند.

رییس كمیسیون امور بین المللی دومای روسیه افزود: این دین ما به جامعه جهانی به عنوان قدرت اتمی است.

وی در باره گزارش تازه 'یوكیا آمانو' مدیركل آژانس بین المللی انرژی اتمی در باره ایران نیز گفت: نباید بر اساس این گزارش، نتیجه گیری های زودهنگام در باره ایران كرد و این كشور را به نقض نظام منع گسترش سلاح هسته ای و تعهداتش در برابر آژانس بین المللی انرژی اتمی متهم كرد.

مقام پارلمانی روس با انتقاد شدید از اظهارات برخی سیاستمداران ازجمله 'شیمون پرز' رییس رژیم صهیونیستی كه از حمله به ایران سخن گفته اند، خاطرنشان كرد: این گونه اظهارات، گفت و گوهای سیاسی با گروه 1+5 را بی معنی و غیرممكن می كند كه از نظر من امكانات آن به پایان نرسیده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: راه خروج از بن بست در مساله ایران، صرفا در گفت و گوهای سیاسی نهفته است.

'دمیتری مدودیف' رییس جمهوری روسیه نیز به تازگی با انتقاد از اظهار نظرهای رییس رژیم صهیونیستی و برخی سران كشورهای غربی در باره حمله به ایران گفت: اظهار نظرهای جنگ طلبانه از هر طرف از جمله اسراییل مبنی بر اینكه برای به كارگیری زور علیه ایران یا كشور دیگر خاورمیانه آمادگی دارد، بسیار خطرناك است.

وی اظهار داشت: در منطقه خاورمیانه تنش ها به حد كافی افزایش یافته و وضعیت در شرایطی است كه روند صلح به بن بست رسیده و هیچ گونه پیشرفتی در آن مشاهده نمی شود.

مدودیف گفت: در این شرایط اگر موج جنگ طلبی برانگیخته شود و كشوری مورد تهدید قرار گیرد، این مساله عواقب بسیار جدی در پی خواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016