چهارشنبه 25 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مقر امنيتی نيروی هوايی سوريه درحرستا منهدم شد، العربيه

سازمان مردمی انقلاب سوريه روز چهارشنبه ۱۶-۱۱-۲۰۱۱ اعلام کرد نظاميان جدا شده از ارتش سوريه به مقر امنيتی نيروی هوايی اين کشور در حومه شمالی دمشق حمله کردند.

به گزارش العربيه اعضای "ارتش سوريه آزاد" برای نخستين بار از زمان آغاز اعتراضات مردم سوريه به صورت مسلحانه به يک مرکز امنيتی وابسته به رژيم بشار اسد يورش می برند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس همين گزارش افراد "ارتش سوريه آزاد" با موشک آر- پی- جی و راکت و مسلسل به مجتمع سازمان امنيتی نيروی هوايی که بين جاده دمشق – حلب واقع شده حمله کردند.

شاهدان عينی می گويند درگيری شديدی ميان نظاميان جدا شده از ارتش بشار اسد و نيروهای امنيتی در اين منظقه به وقوع پيوست .

منابع مطلع به العربيه خبر دادند درگيری ساعت دو و نيم بامداد چهارشنبه شروع شد و پس از ساعاتی هليکوپترهای ارتش بر فراز آن منطقه به پرواز درآمدند.

فعالان سياسی می گويند به دليل جلوگيری نيروهای امنيتی رژيم اسد از ورود خبرگزاری ها تاکنون از تعداد کشته شدگان اطلاع دقيقی دردست نيست.

يک منبع نظامی که نخواست نامش فاش شود در تماس با العربيه اعلام کرد تعداد سربازان و افسران جدا شده از نيروهای بشار اسد طی ده روز گذشته افزايش چشم گيری داشته است.

از سوی ديگر همزمان با افزايش نيروهای جدا شده از ارتش سوريه تعداد حملات نظامی عليه مراکز امنيتی رژيم نيز افزايش يافته است.

سازمان های حقوق بشری و مخالفان رژيم اسد می گويند از زمان آغاز اعتراضات مردم به حکومت بشار اسد از ماه مارس گذشته، تاکنون دست کم ۴۰۰۰ نفر کشته شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016