جمعه 27 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخن (آلمان): مراسم روز جهانی حقوق بشر؛ مسأله‌ی اقليت‌های دينی در ايران، يکشنبه ۲۰ نوامبر

مراسم روز جهانی حقوق بشر، امسال از سوی کانون ره‌آورد به مسأله‌ی اقليت‌های دينی در ايران و فشارها و محدوديت‌ها عليه آنان اختصاص دارد.

اين مراسم قرار است روز يکشنبه ۲۰ نوامبر از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقيقه تا ساعت ۱۹ و ۳۰ دقيقه در سالن مارتين لوتر هاوس آخن برگزار شود.

مراسم امسال را می‌توان نخستين برنامه با موضوع نقض حقوق اقليت‌های دينی در ايران، در شهر آخن آلمان به‌شمار آورد.

در اين برنامه که به زبان آلمانی برگزار خواهد شد خانم مهين موسی‌پور، کشيش زن و عضو جامعه جهانی حقوق بشر (IGFM)؛ آقای پتر آمزلر، عضو شورای ملی بهائيان آلمان، فارغ‌التحصيل از رشته‌های علوم سياسی، ژرمنستيک و تعليم و تربيت؛ آقای هلموت گابل، عضو کميته بين‌المللی حفاظت از حقوق دانشجويان و دراويش در ايران، مشاور توسعه و هنرمند، سخنرانی خواهند داشت.

همچنين در اين مراسم بخش‌هايی از آخرين فيلم مستند آقای رضا علامه‌زاده، فيلم‌ساز مطرح ايرانی در خارج از کشور، در رابطه با زندگی بهائيان ايرانی پخش خواهد شد.

اين فيلم "تابوی ايرانی" نام دارد و قرار است به‌زودی در آمريکا بر پرده سينماها برود. آقای علامه‌زاده از مراسم کانون استقبال کردند و با تقاضای کانون، خود، بخش‌هايی از اين فيلم را برای نمايش در اين روز برگزيده‌اند.

در اين برنامه همچنين سعی خواهد شد کتاب‌های گوناگون، به‌ويژه در رابطه با زندگی اقليت‌های دينی در ايران، به‌زبان فارسی به فروش رسد.

ورود به مراسم روز جهانی حقوق بشر برای همگان آزاد است. ما از هم‌وطنان دعوت می‌کنيم تا در اين برنامه شرکت کنند.

برای اطلاعات بيش‌تر پوستر برنامه در زير آمده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016