شنبه 28 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير كشور ایران: در پاسداري از حريم انتخابات عزم راسخ داريم، ایسنا

پيشگيري ازهرگونه خدشه در وحدت عمومي و تقويت هرچه بيشتر انسجام ملي، رويكرد تخطي ناپذير وزارت كشور و ستاد انتخابات كشور در عمل به وظايف قانوني است.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پيش از ظهر امروز (شنبه) ، سيد صولت مرتضوي معاون سياسي وزير كشور و رئيس ستاد انتخابات كشور همراه با رؤساي كميته‌هاي شش گانه ستاد انتخابات كشور با حضور در دفتر وزير كشور، گزارشي از مجموعه اقدامات اين ستاد در راستاي برگزاري انتخابات ارائه كردند.

وزير كشور با بررسي دقيق و موشكافانه اين گزارش‌ها و اطلاع از آخرين وضعيت تفصيلي اجرائي انتخابات توصيه‌ها و دستورات لازم را صادر كرد.

مصطفي محمد نجار در اين نشست كه ساعت‌هاي متمادي به طول انجاميد، با ابراز رضايت از پيشرفت امور مقدماتي و اجرايي انتخابات مجلس نهم مطابق با برنامه زمانبندي تدوين شده ، از مديران ستاد انتخابات تقدير كرد.

وي با يادآوري نزديك شدن زمان ثبت نام داوطلبين نمايندگي مجلس شوراي اسلامي، بر ضرورت توجه به همه ظرافت ها و ظرفيت هاي قانوني موجود دراين عرصه تأكيد كرد.

وزير كشور ايجاد بستر مناسب براي اعلام نامزدي و ثبت نام قانوني همه كساني كه حضور در مجلس را مفيد به حال كشور و ملت مي دانند، را وظيفه قانوني وزارت كشور و ستاد انتخابات دانست و در عين حال بر قطعي بودن رعايت مقررات و ضوابط و شرايط قانوني تأكيد كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نجار با اشاره به بيانات رهبري معزز انقلاب اسلامي در خصوص پيشگيري از موفقيت دشمن در تبديل فرصت ها به تهديد و ضرورت تقويت ثبات و نشاط جامعه در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، از عزم راسخ همه دست اندركاران بخصوص در وزارت كشور براي پاسداري از حريم انتخابات اين دوره مجلس شوراي اسلامي ، خبر داد.

بنا به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور، وزير كشور قانون مداري، امانت داري، مشاركت حداكثري و صيانت از حقوق و رأي مردم را شعار اصلي وزارت كشور در انتخابات مجلس نهم اعلام كرد.

ستاد انتخابات كشور با ساماندهي كميته‌هاي مختلف اجرائي، گام به گام مسير قانوني اجراي انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي را به پيش مي برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016