پنجشنبه 26 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نظر محمد موسوی خويينی‌ها در مورد تحريم انتخابات، آهنگ راه

آهنگ راه؛ وب سايت محمد موسوی خويينی ها ـ ما به تحريم انتخابات فکر نميکنيم، شرکت در انتخابات حق مسلم ما و همه شهروندان است ولی از آنجائی که سليقه و تفسير جناب آقای جنّتی از جمهوری اسلامی تعيين کننده سرنوشت انتخابات است از هم اکنون پيدا است که اکثر قريب به اتفاق اصلاح طلبان نميتوانند وارد انتخابات شوند. وطبيعی است که ما ليست انتخاباتی نخواهيم داشت ونميتوانيم در انتخابات شرکت کنيم. ولی اگر افرادی از اصلاح طلبان ميتوانند وارد عرصه انتخابات شوند و با هزار يا علی از زير تيغ آقای جنّتی بگذرند و شانس پيروزی نيز داشته باشند ما با شرکت آنان مخالفتی نداريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


لازم است ياد آوری کنم هرچند دوستان بهتر از من ميدانند که جناح حاکم بسيار مايل است عده ای از اصلاح طلبان در انتخابات شرکت کنند وتعدادی از آنان نيز با همت نيروهای غيبی رأی نياورند که هم نمايش آزادی انتخابات را بدهند وهم اکثر آنان از ورود به مجلس محروم شوند تا سرفرازانه بگويند که اصلاح طلبان رأی نياوردند ومردم آنان راکنار زدند و…

ولی بنده خدمت آقای جنّتی عرض ميکنم روشهای شما و لشکر گوش به فرمان شما ممکن است در کوتاه مدت نتيجه دلخواه شما راببار بياورد ولی اين داستان هم مانند داستان انتخابات سال ۸۸ درحافظه جامعه باقی ميماند ودر قلب و روح مردم به صورت عقده‌های متراکم انباشته ميشود و من نميگويم چه خواهد شد ولی اين را ميتوانم بگويم که خدا را خوش نمی آيد.

عرض آخر من اين است که برای حل مشکلات کشور بهتر از هر داروئی ، پذيرفتن نتيجه آراءِ آزاد مردم است هر چند به گمان شما به زيان آنان باشد. امام خمينی هم که من و شما هر چه داريم از او داريم همين را فرموده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016